|

حشمتیان پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

شورای نگهبان فیلتر را بردارد تا مردم انتخاب کنند

رئیس خانه احزاب ایران از شورای نگهبان خواست تا با برداشتن فیلترها، امکان انتخاب را به مردم واگذار کند تا مظلومان هم امکان رسیدن به کرسی ریاست جمهوری را داشته باشند.

شورای نگهبان فیلتر را بردارد تا مردم انتخاب کنند

به گزارش شبکه شرق، قدرتعلی حشمتیان، فعال سیاسی و رئیس خانه احزاب ایران پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «من نه کسی را در این مملکت دارم و نه به کسی وابسته هستم، فقط به خدا متکی هستم. رزومه من قوی تر از بسیاری از افراد است اما چون به کسی وابسته نیستم، دیده نشده ام.»

او ادامه داد: «مشکلات مملکت ما بسیار است. اگر خداوند لطف کرد و مقام معظم رهبری لطف کردند و به شورای نگهبان توصیه کردند که امثال ما مظلومان هم تایید شویم، دولتی تشکیل خواهیم داد به نام دولت رفاه. ما برای مبارزه با گرانی و بازنگری در قانون اساسی تلاش خواهیم کرد. من برای رفع تحریم ها تلاش خواهم کرد. همسان سازی حقوق به ویژه حقوق بازنشستگان را به نتیجه خواهیم رساند. صیانت از حقوق زنان و جوانان هم در برنامه‌های من است. ما تلاش می‌کنیم سایه تورم و فساد را هم رفع کنیم. ارزش پول ملی ما به حداقل خود رسیده است.»

این فعال سیاسی بیان کرد: «دیدم آقای جلیلی که آمد، خبرنگاران به سمت او رفتند، چرا من مظلوم را تنها گذاشتید؟ همه ما را به یک چشم ببینید، ما در کنار مظلومان جهان بوده و خواهیم بود، به همه کاندیداها به یک چشم نگاه کنید. احزاب کشور مظلوم هستند، اعضای مرکزی خانه احزاب را در چین به کاخ ریاست جمهوری بردند ولی در اینجا، ما را به یک نقطه برده‌اند. من اطلاع دارم در حاشیه شهرها، مستضعفان کارت ملی خود را گرو می‌گذارد و کالا می‌گیرد تا سر ماه با یارانه‌اش برخورد کند. شورای نگهبان فیلتر را باز کند و اجازه دهد همه در صحنه حاضر شوند تا مردم انتخاب کنند.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها