|

زرآبادی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

امیدوارم روزی در ایران در انتخاباتی آزاد و رقابتی یک رئیس جمهوری زن داشته باشیم

سیده حمیده زرآبادی، نماینده قزوین در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. او دومین زنی است که در طول ۵ روز گذشته وارد سالن ستاد انتخابات شده است.

امیدوارم روزی در ایران در انتخاباتی آزاد و رقابتی یک رئیس جمهوری زن داشته باشیم

به گزارش شبکه شرق، سیده حمیده زرآبادی، نماینده قزوین در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. او دومین زنی است که در طول ۵ روز گذشته وارد سالن ستاد انتخابات شده است.

متن اظهارات حمیده زرآبادی در جمع خبرنگاران به شرح زیر است: 

«گرامی می‌دارم یاد و خاطره سرکار خانم اعظم طالقانی و سرکار خانم زهرا شجاعی که تلاش‌های مستمری داشتند برای اینکه شورای نگهبانی تفسیری از رجل سیاسی داشته باشه و با مصوبه‌ای که شورای نگهبان داشت و اعلام شرایط فکر می‌کنم این اتفاق افتاد. آنان در میان ما نیستند اما نتایج تلاش‌هایشان را می‌بینیم. امیدوارم روحشان در آرامش باشد و روزی در ایران در انتخاباتی آزاد و رقابتی یک رئیس جمهوری زن داشته باشیم.

۱-تغییر سیاست خارجی از دیپلماسی انزواگرا و ترسان در مواجهه دیپلماتیک با قدرت مخالف خارجی و تبدیل آن به دیپلماسی فعال و شجاع و متکی به حمایت ملی به منظور رفع تهدیدهای بین‌المللی و ایجاد فرصت برای ملت و کشور و سپردن کار به دست نیروهای توانمند و جهان‌شناس و دانا و منع نهادهای دیگر از دخالت در آن و اولویت دادن به سیاست تنش‌زدایی و اعلام اینکه سیاست اصلی جمهوری اسلامی ایران، صلح و بر پایه عدالت در جهان و امنیت و توسعه و مردم‌سالاری در منطقه است و با اینکه طرفداران محرومان و مخالف با سرکوب و ترور است، گفت و گو و تعامل با همه جهان را بر هر شیوه دیگر ترجیح می‌دهد.

۲-حاکم کردن شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری و تعطیل کردن سلطه پنهان و آشمار امنیتی و نظامی بر شئونات و انتصابات و گزینش‌های مراکزهای علمی و فرهنگی و دانشگاه‌ها و نظام اجرایی کشور و لزوم اهتمام به توسعه اقتصادی و ایجاد عزم ملی بر بازسازی همه حوزه‌های تخریب شده اقتصاد و کشور با هدف بهبود زندگی مردم و بازگرداندن کشور به جایگاه شایسته‌اش در میان اقتصادهای قدرتمند جهان با رفع موانع بین‌المللی توسعه اقتصادی از جمله دست‌یابی به دانش و فناوری‌های نو و بازارهای سرمایه و تجارت جهانی و رفع موانع رشد ثروت ملی و رشد خرید مردم و برچیدن فقر حاکم که جمع زیادی از مردم و بهره‌گیری از سیاست خارجی برای رفع موانع اقتدار ملی با تقویت قدرت اقتصاد ملی.

۳- اصلاح رویکرد سیاست‌ داخلی با الویت دادن به توسعه همه‌جانبه.

۴- بازگرداندن نیروهای نظامی به جایگاه و مسئولیت اصلی خود.

۵- مبارزه با فساد در همه اشکال آن به خصوص اصلاح ساختار حکمرانی موجود.

۶-آزادی اطلاع‌رسانی و حمایت از رسانه‌های آزاد و مستقل و حمایت از حضور و فعالیت آزادانه و مسئولانه احزاب، تشکل‌های مستقل و نهادهای صنفی

۷-آزادی زندانیان سیاسی و جلب مشارکت و ایجاد تسهیلات برای ایرانیان خارج از کشور که دل در گروی وطن دارند

۸-پایان دادن به تنش‌ها و درگیری‌ها در جامعه و آرامش بخشیدن به افکار عمومی

۹-اهتمام به انسجام ملی و به حساب آوردن همه گرایش‌ها، سلیقه‌ها و اقوام و مذاهب و طبقات و گروه‌های اجتماعی

اعضای کابینه من از بین تمامی زنان و مردان شایسته با هر گرایش، قومیت، دین و طبقه که دارای شاخص‌های تعهد، تخصص، شجاعت، شفافیت در همه وجوه، اراده به توسعه و الویت بخشیدن به منافع ملی انتخاب خواهند شد.

به امید توسعه همه جانبه ایران و عزت و شادمانی برای ایرانیان»

IMG_7622

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها