|

پاسخ قاطع مسعود پزشکیان به سوال درباره مناظره‌های انتخاباتی/ ویدئو

«مسعود پزشکیان» گفت: ما باید کاری کنیم که عالمان، کارشناسان، کاردان‌ها، باتجربه‌ها و دست‌پاک‌ها به قدرت برسند، نه افرادی که به خاطر قدرت، تهمت می‌زنند، دروغ می‌گویند و آبروی آدم‌ها را می‌ریزند.

پاسخ قاطع مسعود پزشکیان به سوال درباره مناظره‌های انتخاباتی/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، «مسعود پزشکیان» به سوال‌های شهروندان در خصوص برگزاری مناظره‌های انتخاباتی پاسخ داد.

«مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در پاسخ به این سوال که ان‌شاءالله در مناظره‌ها محکم می‌آیید، گفت: «نگران آن نباشید.»

او با اشاره به حدیثی از پیامبر درباره «مساوی بودن سیاه و سفید و عرب و عجم» تاکید کرد: کرد و لر و ترک و بلوچ به هم برتری ندارند و برتری فقط به تقواست؛ تقوا هم یعنی یعنی حرکت بدون خطا، یعنی اقتصاد را درست کنیم و درست مدیریت کنیم. ما باید کاری کنیم که عالمان، کارشناسان، کاردان‌ها، باتجربه‌ها و دست‌پاک‌ها به قدرت برسند، نه افرادی که به خاطر قدرت، تهمت می‌زنند، دروغ می‌گویند و آبروی آدم‌ها را می‌ریزند.

نمایندگانی از دوره‌های یکم تا دوازدهم مجلس، شامگاه یک‌شنبه، با «مسعود پزشکیان» دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که نمایندگانی از طیف‌ها و گرایش‌های گوناگون حضور داشتند، کاندیدای انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری خود را برخاسته از مردم خواند و گفت: حضرت امیر فرمودند این پست‌ها و مناصب هیچ ارزشی ندارد جز آن‌که قدمی برای مردم برداشته شود.

او گفت: من هر کجا که باشم، مردمی‌بودن را فراموش نخواهم کرد.

پزشکیان در ادامه به فرصت کوتاه باقی‌مانده تا انتخابات اشاره کرد و افزود: هر کدام از شما نمایندگان عزیزی که به من اعتماد دارید، منتظر تشکیل ستاد و ساختار رسمی نباشید و کار‌های لازم برای دعوت مردم به پای صندوق‌های رای را انجام دهید.

منبع: اعتمادآنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها