|

ماجرای جنجالی توهین رئیس ستاد «سعید جلیلی» به «مسعود پزشکیان» چه بود؟/ ویدئو و تصاویر

سخنرانی اخیر رئیس ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی»، با توهین و اتهامات و ادعاهای بی‌اساس علیه «مسعود پزشکیان» و «محمدجواد ظریف» خبرساز شده و واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

ماجرای جنجالی توهین رئیس ستاد «سعید جلیلی» به «مسعود پزشکیان» چه بود؟/ ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، اظهارات توهین‌آمیز و سخنان زننده «محسن منصوری» رئیس ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی»، علیه «مسعود پزشکیان» و «محمدجواد ظریف» خبرساز شده و واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

صحبت‌های توهین‌آمیز «محسن منصوری»، رئیس ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در جریان یک سخنرانی انتخاباتی، علیه «مسعود پزشکیان» و «محمدجواد ظریف»، به موضوع داغ این روزهای فضای مجازی تبدیل شده است.

برخی از رسانه‌ها، این سخنان «محسن منصوری»، رئیس ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» را تداعی‌کننده اظهارات پیشین «محمود احمدی‌نژاد» دانسته‌اند. یک رسانه نوشت: «دیروز، احمدی‌نژاد مردم را خس و خاشاک نامیده و امروز، رئیس ستاد جلیلی می‌گوید: دورریز‌ها و‌پسماند‌ها.»

سخنرانی «محسن منصوری»، رئیس ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، با بیان اظهارات توهین‌آمیز و طرح اتهامات و ادعاهای بی‌اساس علیه «محمدجواد ظریف» و «مسعود پزشکیان» همراه بود.

محسن منصوری رئیس ستاد سعید جلیلی و مسعود پزشکیان

«محسن منصوری» رئیس ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در یک سخنرانی گفته بود: «امروز ماموریت ما در انتخابات، حفظ جمهوری اسلامی است و برای آن استدلال داریم. رقیب ما در انتخابات، آن آقای ناظریف و آن برادری که رگ گردن برای مردم کلفت می‌کند، نیست. این‌ها عددی نیستند که وقت این تریبون‌ها را صرف این افراد بکنیم. رقیب ما، جبهه کفر است، جبهه استعمار و استکبار است؛ بعضی از این افراد در کشور ما دور ریز‌ها و پسماند‌ها و امتداد کمرنگ آن جبهه هستند.»

واکنش مسعود پزشکیان به سخنان توهین‌آمیز رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی

طولی نکشید که «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به سخنان توهین‌آمیز «محسن منصوری» رئیس ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی»  نشان داد.

«مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در واکنش به این اظهارات رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی گفت: «مردم بدانند که به چه کسانی می‌خواهند رای بدهند که می‌خواهند کشور را اداره کنند.»

واکنش‌ها به توهین رئیس ستاد سعید جلیلی به مسعود پزشکیان

در همین راستا، «محمدحسین پویانفر»، مداح اهل بیت نیز به این اظهارات «محسن منصوری» واکنش نشان داد.

محمدحسین پویانفر»، مداح اهل بیت  در توئیتی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت:

نه کسی «خس و خاشاک» است

و نه کسی «دورریز و پسماند»!

ما با هرسلیقه‌ای همه فرزندان این‌خاک هستیم

به امید سربلندی مردم عزیز ایران»
محسن منصوری رئیس ستاد سعید جلیلی و مسعود پزشکیان

از سوی دیگر، اما برخی از رسانه‌ها این سخنان را تداعی‌کننده اظهارات پیشین «محمود احمدی‌نژاد» دانسته‌اند.

در این رابطه عصر ایران نوشته است: «دیروز احمدی‌نژاد مردم را خس و خاشاک نامیده و امروز رییس ستاد جلیلی می‌گوید: دور ریز‌ها و‌پسماند‌ها.»

«مصطفی فقیهی» فعال رسانه‌ای نیز در واکنش به این سخنان نوشت: «همان زنبیل‌بدستان و متوهمینِ خطرناکند که پس از آن انتخاباتِ منحصربفردِ ۱۴۰۰، از کفِ ده‌داری بر صدر دولت نشستند؛ که حتی ۳ سال هم توسط مردم تحمل نشدند؛ و عن‌قریب است که در اوج سرافکندگی و انزجار ملی، به سطلِ دورریز و پسماند، پرتاب شوند!»

*جوادی یگانه هم گفت: مردم ایران هیچ‌وقت آن کسی که آن‌ها را خس و خاشاک خواند، فراموش نکردند، امروز هم آن کسی را که آن‌ها را دورریز و پسماند می‌خواند، فراموش نمی‌کنند.
محسن منصوری رئیس ستاد سعید جلیلی و مسعود پزشکیان

 

منبع: خبر آنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها