|

سرپرست سفارت ایران در انگلیس: بازداشت ۲ نفر در شعبه اخذ رای بیرمنگام

سرپرست سفارت ایران در انگلیس: در دو حوزه حضور معاندین وجود داشت و به پلیس انگلیس گزارش شد و فضا برای حضور رای دهندگان فراهم شد.

سرپرست سفارت ایران در انگلیس: بازداشت ۲ نفر در شعبه اخذ رای بیرمنگام

به گزارش شبکه شرق، سرپرست سفارت ایران در لندن از بازداشت ۳ معاند مزاحم برگزاری انتخابات ایران از سوی پلیس انگلیس خبر داد.

«علی متین‌فر» در ارتباط ویدئویی با ستاد انتخابات خارج از کشور که در حال حاضر علی باقری و احمد وحیدی  سرپرست وزارت امور خارجه و وزیر کشور در آن حضور دارند در گزارشی از روند برگزاری  چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در انگلیس گفت: انتخابات ریاست جمهوری در ۱۰ شعبه در انگلیس برگزار می‌شود که پنج شعبه آن در لندن قرار دارد.

وی با بیان اینکه در مقابل ۲ شعبه حضور معاندین چشمگیر بود، اظهار کرد: بعد از مدتی تعداد بیشتری پلیس به مقابل این ۲ این شعبه اخذ رای اعزام شدند و فضا برای ورود رای دهندگان جهت اخذ رای فراهم شد.

سرپرست سفارت ایران در انگلیس ادامه داد : در منطقه بیرمنگام تعدادی از معاندین با مسئولان شعب اخذ رای درگیر شدند که پلیس مداخله کرد و ۲ نفر از معاندین دستگیر شدند.

 متین فر افزود : در مقابل ساختمان کنسولگری نیز  یکی از این معاندین به ساختمان  کنسولگری و همچنین ماشین پلیس رنگ پاشید که توسط پلیس دستگیر شد.

وی همچنین تصریح کرد: علیرغم این مسائل و مزاحمت‌های ایجاد شده از سوی تعدادی اندکی، شاهد مشارکت خوب هموطنان مقیم انگلیس در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها