|

هشدار تند ایران به اسرائیل/ مشارکت کامل با همه جبهه‌های مقاومت روی میز است

ایران به اسرائیل هشدار داد که در صورت حمله به لبنان، مشارکت کامل با همه جبهه‌های مقاومت روی میز است و حمله گسترده اسرائیل به لبنان، به یک جنگ تمام عیار تبدیل خواهد شد.

هشدار تند ایران به اسرائیل/ مشارکت کامل با همه جبهه‌های مقاومت روی میز است

به گزارش شبکه شرق، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل تهدیدهای اسرائیل برای حمله به لبنان را یک جنگ روانی توصیف کرد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، مستقر در نیویورک با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» هشدار داد حمله گسترده اسرائیل به لبنان، به یک جنگ تمام‌عیار تبدیل خواهد شد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، مستقر در نیویورک با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس هشدار داد حمله گسترده اسرائیل به لبنان، به یک جنگ تمام عیار تبدیل خواهد شد.

در این پیام آمده است: اگرچه ایران تبلیغات اسرائیل مبنی بر قصد حمله به لبنان را جنگ روانی می‌داند اما در صورت دست زدن به یک تهاجم نظامی تمام عیار، جنگی نابودکننده رخ خواهد داد. تمام گزینه‌ها، از جمله مشارکت کامل همه جبهه‌های مقاومت روی میز است.

نمایندگی ایران در سازمان ملل پیش از این نیز در پیامی در شبکه مجازی نوشته بود هر تصمیم نابخردانه‌ای توسط اسرائیل که ناظر به نابودی زیرساخت‌های لبنان و منطقه اشغالی ۱۹۴۸ باشد، منطقه را وارد جنگ جدیدی می‌کند.

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در نیویورک اعلام کرده بود که هر تصمیم نابخردانه‌ای توسط اسرائیل برای نجات خود می‌تواند منطقه را وارد جنگ جدیدی کند که نتیجه آن نابودی زیرساخت‌های لبنان و همچنین منطقه اشغالی ۱۹۴۸ خواهد بود. قطعا این جنگ یک بازنده نهایی خواهد داشت و آن اسرائیل است. جنبش مقاومت حزب‌الله توان دفاع از خود و کشورش لبنان را دارد؛ شاید زمان نابودی این رژیم نامشروع به دست خودش فرارسیده باشد.

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها