|

سخنگوی ستاد استان تهران مسعود پزشکیان خبر داد:

تشکیل کمپین 1+ 1 برای حمایت از پزشکیان / باید پیام رای ندهندگان را شنید

سخنگوی ستاد استان تهران دکتر مسعود پزشکیان گفت: برنامه‌های مهم ستاد تشکیل کمپین ۱+۱ خواهد بود تا بتوانند با مردم به صورت گفت‌وگوی چهره به چهره داشته باشند تا رای خود را به صندوق بیاندازند. ما برنامه‌های شهر به شهر را در دستور کار خواهیم داشت.

تشکیل کمپین 1+ 1 برای حمایت از پزشکیان / باید پیام رای ندهندگان را شنید

الهام فخاری سخنگوی ستاد استان تهران دکتر مسعود پزشکیان ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: با توجه به نتیجه‌ای که در روز جمعه رقم خورد وضعیت آرا پیام‌ها و نشانه‌های روشنی دارد. از میان ۴۰ درصدی که رای خود را به صندوق انداختند و چه آن‌هایی که آقای پزشکیان را انتخاب کردند باید از کسانی که اندیشه آقای پزشکیان را انتخاب کردند تشکر کنیم ‌و باید پیام ۶۰ درصد از کسانی که رای ندادند را شنید.

 

او افزود: با احترام به کسانی که در روز هشتم تیر رای ندادند، تلاش خواهیم کرد از تمام ظرفیت خودمان برای گفت‌وگو با مردم برای آینده ایران و پیشگیری از خطراتی که پیش روی ما است، استفاده کنیم و باید بتوانیم نتیجه‌ای برای بازگشت به زندگی داشته باشیم.

 

سخنگوی ستاد استان تهران دکتر مسعود پزشکیان تصریح کرد: امروز اعضای ستاد آقای پزشکیان گفت‌وگوی رو در رو با مردم را دارند. چراکه در این شرایط باید پای کار باشیم. ما نشستی با متخصصین خواهیم داشت که در راستای تبیین برنامه‌های روشن‌کننده مورد حمایت آقای پزشکیان است و از این برنامه‌ها در جهت تبییت رویکرد اجتماعی و اقتصادی و بازسازی انسجام اجتماعی و تقویت برنامه‌های اقتصادی استفاده خواهیم کرد. اگر برنامه‌های تلویزیونی آقای پزشکیان اجازه دهد ایشان در این نشست ها هم حضور خواهند داشت. مشاوران آقای پزشکیان کمک می‌کنند آنچه مورد نظر  مردم است، اتفاق بیافتد.

 

او  افزود: برنامه بعدی گفت‌وگوهای چهره به چهره و رو در رو با مردم از جمله برنامه‌های ستاد آقای پزشکیان است. امروز وضعیت دیدگاه‌های کاندیداها معرفی و مشخص شده که کاندیداها کدام تفکر و دیدگاه را نمایندگی خواهند کرد. فرآیند قانونی کسب مجوز برای برگزاری یک همایش بزرگ در حال جریان است و به محض نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

فخاری تصریح کرد: برنامه‌های مهم ستاد تشکیل کمپین ۱+۱ خواهد بود تا بتوانند با مردم به صورت گفت‌وگوی چهره به چهره داشته باشند تا رای خود را به صندوق بیاندازند. ما برنامه‌های شهر به شهر را در دستور کار خواهیم داشت.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها