|

اطلاعیه جدید ستاد انتخاباتی سعید جلیلی/ ویدئو و عکس

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با صدور یک اطلاعیه، در خصوص اخبار منتشرشده مبنی بر انتساب اشخاص و افراد مختلف به این ستاد برای حضور در برنامه‌های اینترنتی توضیحاتی ارائه کرد.

اطلاعیه جدید ستاد انتخاباتی سعید جلیلی/ ویدئو و عکس

به گزارش شبکه شرق، ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» در خصوص اظهارات «مریم اشرفی گودرزی» که در برخی رسانه‌ها گفته شده بود نماینده سعید جلیلی است، اعلام کرد: «افراد یا برنامه‌های انتخاباتی مورد تایید ستاد، تنها از طریق کانال رسمی ستاد سعید جلیلی اطلاع رسانی خواهد شد.»

 

ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» کاندیدای راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، با صدور یک اطلاعیه، در خصوص اخبار منتشرشده مبنی بر انتساب اشخاص و افراد مختلف به این ستاد برای حضور در برنامه‌های اینترنتی و اظهارات «مریم اشرفی گودرزی» که در برخی رسانه‌ها گفته شده بود نماینده سعید جلیلی است، توضیحاتی ارائه کرد.

در اطلاعیه ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» آمده است: «ستاد انتخاباتی سعید جلیلی هرگونه انتساب اشخاص و افراد مختلف به این ستاد برای حضور در برنامه‌های اینترنتی را بدون معرفی رسمی، تکذیب می‌کند.

افراد یا برنامه‌های انتخاباتی مورد تایید ستاد تنها از طریق کانال رسمی ستاد سعید جلیلی اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است اخیراً برخی کانال‌های خبری با انتشار اظهارات یک زن مدعی شدند، او عضو ستاد دکتر جلیلی است که این ادعا بدین وسیله تکذیب می‌شود.

نکته قابل تامل آنکه در هیچ کجای برنامه ادعایی مبنی بر انتساب این زن به ستاد انتخاباتی سعید جلیلی وجود ندارد، اما کانال رسمی ستاد مسعود پزشکیان و همچنین سایت‌های وابسته به آنان مدعی شدند که این زن عضو ستاد سعید جلیلی است و اظهارات او با این عنوان به صورت گسترده در فضای مجازی توزیع شده است.

جریان رقیب برای دستیابی به اهداف خود هیچ حد و مرز اخلاقی نمی‌شناسد. هر چند که مردم جواب تخریب‌ها و بی‌اخلاقی‌ها را پای صندوق رای خواهند داد.

در این ویدئو مشخص است که این فرد ارتباطی با ستاد انتخاباتی سعید جلیلی نداشته است.»

«مریم اشرفی گودرزی» که در برخی رسانه‌ها گفته شده بود نماینده سعید جلیلی است، گفته بود: «اگر حجابتان را رعایت نکنید، داغ و درفش نداریم و شلاق هم نمی‌زنیم؛ فقط یک سری تنبیهات ملایم برایتان داریم مثل دعوت به یک جایی برای گرفتن تعهد، جریمه مالی و زندان!»

کابینه احتمالی سعید جلیلی مشخص شد؟

ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» کاندیدای راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، اعلام کرد: «تصویر جعلی کابینه احتمالی دولت جلیلی تکذیب می‌شود.»

یک رسانه با انتشار لیستی، از اسامی منتشرشده در این لیست به عنوان کابینه احتمالی «سعید جلیلی» نام برده بود که این خبر تکذیب شد.

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی اعلام کرد: «تصویر جعلی درخصوص کابینه احتمالی دولت دکتر سعید جلیلی تکذیب می‌شود.»

سعید جلیلی

گفتنی است؛ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه «۸ تیرماه» برگزار شد و هیچ‌یک از کاندیداها نتوانستند آرای مطلق را به دست بیاورند؛ به همین دلیل انتخابات به دور دوم کشیده شد؛ «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» جمعه «۱۵ تیرماه»، در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با هم رقابت خواهند کرد.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها