|

در اولین جلسه با رهبر انقلاب پس از سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی چه گذشت؟/ ویدئو

جزئیات اولین جلسه با رهبر انقلاب پس از خبر سقوط بالگرد «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور فقید و همراهانش اعلام شد.

در اولین جلسه با رهبر انقلاب پس از سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی چه گذشت؟/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، «محمد مخبر» در تشریح جلسه با رهبر انقلاب پس از سانحه سقوط بالگرد «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور و همراهانش گفت: «جلسه دولت که تمام شد، دفتر ما را صدا کرد که خدمت رهبر انقلاب برسیم. ابهت، وقار و اطمینانی که در چهره باوقار ایشان بود حالی به من دست داد؛ گفتم خداروشکر یک نعمت بزرگی مثل رهبر انقلاب بالای سرمان است.»

«محمد مخبر» سرپرست نهاد ریاست جمهوری روایت اولین جلسه با رهبر انقلاب پس از سقوط بالگرد  «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور فقید و همراهانش را تشریح کرد.

مخبر در تشریح جلسه با رهبر انقلاب گفت: «جلسه دولت که تمام شد دفتر ما را صدا کرد که خدمت رهبر انقلاب برسیم. ابهت، وقار و اطمینانی که در چهره باوقار ایشان بود، حالی به من دست داد، گفتم خداروشکر یک نعمت بزرگی مثل رهبر انقلاب بالای سرمان است.»

او  افزود: «رهبر انقلاب فرمودند که ان‌شاءالله اتفاقی نیفتد و رئیس‌جمهور سالم باشد، چون هنوز معلوم نبود.»

مخبر ادامه داد: «رهبر انقلاب فرمودند کشور با همان اقتدار باید دنبال شود و یک کار هم نباید زمین بماند، محکم بروید و اگر هم برگشت که الحمدلله. ایشان فرمودند اگر این اتفاق به شهادت ابراهیم رئیسی منجر شود، حماسه‌ای در کشور اتفاق می‌افتد.»

در اولین جلسه با رهبر انقلاب پس از سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی چه گذشت؟

«محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری، نخستین جلسه با رهبر انقلاب اسلامی پس از خبر سقوط بالگرد «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور و همراهانش را روایت کرد.

روایت «محمد مخبر» از اولین جلسه با رهبر انقلاب پس از خبر سقوط بالگرد «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور فقید و همراهانش را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها