|

تجمعات غیرقانونی ممنوع است

ستاد انتخابات کشور نتایج شمارش آرای خارج از کشور در دور اول انتخابات را اعلام کرده است.

تجمعات غیرقانونی ممنوع است

به گزارش شبکه شرق، رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه هواداران نامزدهای انتخاباتی ضمن تمکین به قانون از تهمت و تخریب رقیب بپرهیزند، گفت: نامزدها و هواداران آنها در صورت نیاز به تجمع، حتما باید مجوز لازم را از فرمانداری ها دریافت کنند.

سیدعباس جوهری پیش از ظهر سه شنبه در محل ستاد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران ضمن تقدیر از مردم برای مشارکت در امر انتخابات هشتم تیرماه اظهار کرد: خوشبختانه مردم استان تهران در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره قبل مشارکت بهتری داشتند.

جوهری با اشاره به کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم گفت: عوامل ستاد انتخابات استان تهران در این بازه زمانی کوتاه به صورت شبانه روز و با تمام توان در تلاش هستند که تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات را مهیا کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه فراهم آوری مقدمات انتخابات طولانی است و معمولا ظرف چند ماه این بسترها فراهم می شود، افزود: اما برای برگزای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری و در این بازه زمانی کوتاه، اقدامات صورت گرفته و آمادگی لازم برای برگزاری این آزمون سیاسی فراهم شده است.

وی ضمن تقدیر از ستادها و هواداران نامزدهای انتخاباتی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: خوشبختانه در دور اول انتخابات شاهد تمکین به قانون از سوی این بزرگواران بودیم و مشکلی نداشتیم و اجتماعات خوبی در سطح استان تهران برگزار شد.

معاون استاندار تهران عنوان کرد: در دور دوم برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری نیز از اعضای ستاد و هواداران نامزدها می خواهیم ضمن تمکین به قانون از تهمت و تخریب نامزد مقابل خودداری کنند.

جوهری بر عدم برگزاری تجمعات غیرقانونی توسط هواداران نامزدهای انتخاباتی تاکید و عنوان کرد: عزیزان در صورت نیاز به تجمع، حتما باید مجوز لازم را از فرمانداری ها دریافت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران زمان پایان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری را ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۱۴ تیرماه اعلام کرد و افزود: ان شاءالله روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزاری انتخابات را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: خادمین مردم در ستاد انتخابات استان تهران تمام توانشان را بکار می گیرند تا از رای مردم صیانت شود و انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی با امنیت کامل و مشارکت حداکثری مردم در استان تهران و سراسر کشور را شاهد باشیم.

 

 

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها