|

پیام مهم «اسحاق جهانگیری» درباره علت کاهش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و «مسعود پزشکیان»/ ویدئو

«اسحاق جهانگیری» با انتشار یک پیام، با تاکید دوباره بر حمایت از «مسعود پزشکیان» در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، در خصوص علت کاهش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی ارائه کرد.

پیام مهم «اسحاق جهانگیری» درباره علت کاهش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و «مسعود پزشکیان»/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، «اسحاق جهانگیری» در پیامی ویدئویی، با تاکید دوباره بر حمایت از «مسعود پزشکیان»، در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، در خصوص علت کاهش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: «باید صادقانه به مردم بگوییم دور زدن تحریم‌ها، یعنی هر ساله ده‌ها میلیارد دلار، خسارت واردشده؛ هزینه این خسارت‌ها، از جیب مردم خارج می‌شود. دیدگاه آقای سعید جلیلی و اطرافیانش تجربه شده است که می‌گویند تحریم نعمت و کاغذپاره است.»

«اسحاق جهانگیری» معاون اول دولت «حسن روحانی» رئیس‌جمهور سابق ایران در دولت یازدهم و دوازدهم، در ویدئویی که منتشر کرده است، از «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، اعلام حمایت کرد و گفت: «مسعود پزشکیان نقطه مقابل سعید جلیلی است؛ به اعتماد مردم و اجماع‌سازی در مرحله نخست، باور دارد. اداره کشور، به عقل، علم و عمل نیاز دارد و با توهم، تحجر و جهل نمی‌توان آن را اداره کرد.»

«اسحاق جهانگیری» معاون اول دولت «حسن روحانی» رئیس‌جمهور سابق ایران، با انتشار یک پیام، با تاکید دوباره بر حمایت «مسعود پزشکیان» در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، در خصوص علت کاهش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی ارائه کرد.

اسحاق جهانگیری

«اسحاق جهانگیری» در این پیام ویدئویی اعلام کرد: «عدم مشارکت ۶۰ درصدی مردم، پیام جدی برای مسئولین کشور داشت. رئیس‌جمهور باید مصمم باشد که تحریم‌ها را از پیش پای ملت بردارد. تحریم‌ها دهه ۹۰ ما را گروگان گرفته است.»

معاون اول دولت روحانی گفت: «باید صادقانه به مردم بگوییم دور زدن تحریم‌ها، یعنی هر سال، ده‌ها میلیارد دلار خسارت وارد می‌شود و از جیب مردم خارج می‌شود. دیدگاه آقای جلیلی و اطرافیانش تجربه شده و می‌گویند تحریم نعمت و کاغذپاره است.»

جهانگیری تاکید مکرد: «آقای دکتر پزشکیان نقطه مقابل است. به اعتماد مردم و اجماع‌سازی در مرحله نخست، باور دارد. اداره کشور، به عقل، علم و عمل نیاز دارد و با توهم، تحجر و جهل نمی‌توان آن را اداره کرد. ما برای حل ناترازی‌های کشور، صدها میلیارد دلار منابع نیاز داریم. ایران عزیز ما این قدر جاذبه دارد که اگر تحریم‌ها رفع شود، در مدتی کوتاه چنین سرمایه‌گذاری در آن بشود.»


منبع: جماران
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها