|

استاندار تهران: آرامش کامل در شعب اخذ رای استان تهران/ کمبود تعرفه رای نداریم

استاندار تهران اعلام کرد: هیچ گزارشی مبنی بر کمبود تعرفه رای در پایتخت نداشته ایم. باید صبر کنیم تا نتایج نهایی و شمارش آرا اعلام شود.

استاندار تهران: آرامش کامل در شعب اخذ رای استان تهران/ کمبود تعرفه رای نداریم

به گزارش شبکه شرق، استاندار تهران ضمن اعلام تمدید دو ساعت دوم اخذ رای، از آرامش کامل در شعب اخذ رای استان خبر داد و گفت: هیچ گزارشی مبنی بر کمبود تعرفه رای در پایتخت نداشته ایم.

علیرضا فخاری شامگاه جمعه و در حاشیه ستاد انتخابات استان تهران اظهار کرد: با توجه به گرمای هوا، مردم حضور در انتخابات را موکول به ساعات پایانی می‌کنند و از مردم می‌خواهیم هر چه زودتر برای دادن رأی پای صندوق‌ها حاضر شوند.

استاندار تهران با بیان اینکه همکاران در حوزه بازرسی از طریق تلفن ۴۵۵۰۰ پذیرای همه نقطه نظرات، شکایات و موارد مربوط به شعب اخذ رأی هستند، گفت: مردم عزیز در صورتی که شاهد مداخلات بودند می‌توانند موارد را از این طریق گزارش دهند.

فخاری با اشاره به اینکه نمایندگان نامزدهای حاضر در شعب اخذ رأی حق مداخله در انجام امور کار انتخابات را ندارند، افزود: این افراد صرفاً به عنوان نماینده کاندیداها موظف هستند نقش نظارتی خود را در شعب اخذ رأی انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به پایداری خدمات در حوزه‌های برق، بهداشت و درمان و ارتباطات اظهار کرد: تأمین این خدمات نقش مهمی را در مشارکت مردم ایفا کرد که از همه عزیزان در این حوزه کمال تقدیر و تشکر را دارم.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه روند رو به رشد مشارکت مردم در دور دوم انتخابات کاملاً محسوس و ملموس است، گفت: باید صبر کنیم تا نتایج نهایی و شمارش آرا اعلام شود.

فخاری ضمن اعلام تمدید اخذ رأی در استان تا ساعت ۲۲ از آرامش کامل در شعب اخذ رأی استان خبر داد و اظهار کرد: هیچ گزارشی مبنی بر کمبود تعرفه رأی در پایتخت نداشته ایم.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها