|

تبریک اسحاق جهانگیری به رئیس جمهور منتخب مردم

در بخشی از این پیام آمده است: وظیفه همه ماست که بدون هیچ چشمداشتی به شما کمک کنیم که بتوانید در شرایط دشوار بعد از انتخابات گره‌گشایی کنید.

تبریک اسحاق جهانگیری به رئیس جمهور منتخب مردم

به گزارش شبکه شرق، اسحاق جهانگیری در پیام تبریک به مسعود پزشکیان گفت: نیمی از ملت به صحنه انتخابات آمدند و نیمی دیگر نیامدند؛ هر دو صاحب حق هستند.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

برادر عزیز جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس جمهور منتخب ملت شریف ایران

 حضور موثر و رای آینده ساز ملت شریف ایران به جنابعالی سرنوشتی نو برای ایران رقم زد. نیمی از ملت به صحنه انتخابات آمدند و حماسه آفریدند و نیمی دیگر همچنان به دلیل نارضایتی از وضعیت زندگی، یا کاهش اعتماد به تاثیر رای‌شان بر تحول وضعِ امروزِ کشور یا هر دلیل دیگر نیامدند؛ آنها هم صاحب حقند و امیدوارم که در دولت چهاردهم، این دلخوری ها التیام و پایان یابد.

جنابعالی با سلامت نفس و صداقت در گفتار و صراحت در رفتار و باور به اصلاحات توانستید نماد تحول برای جامعه ناراضی و نگران ایران شوید و پس از رقابتی سنگین، رای اعتماد اکثریت رای دهندگان را بدست آورید. پیروزی جنابعالی یعنی پیروزی تفکری که به مردم تکیه می‌کند و تحول، تغییر، توسعه، پیشرفت و تعامل با جهان را به رسمیت می‌شناسد.

عنایت خداوند متعال، آگاهی و اراده مردم، شایستگی و صلاحیت های جنابعالی و پشتیبانی و حمایت شخصیت‌ها و جریان های تاثیر گذار ملی، به ویژه جبهه اصلاحات که در این کارزار سخت وارد شدند و بصورت مویرگی این مسیر بسته را باز کردند و موجب شدند تا ایران از این گردنه خطرناک عبور کند. این موفقیت بزرگ را به شما برادر عزیزم که مسئولانه به میدان آمدید و پیروزمندانه نقش آفریدید و همچنین به ملت ایران که با انتخاب آگاهانه خود حماسه آفریدند تبریک می گویم. همچنین از تدابیر مقام معظم رهبری که زمینه این مشارکت مردمی را فراهم کردند و از برگزارکنندگان انتخابات که تسلیم بد اخلاقی ها نشدند و از رای مردم حفاظت کردند سپاسگزارم.

وظیفه همه ماست که بدون هیچ چشمداشتی به شما کمک کنیم که بتوانید در شرایط دشوار بعد از انتخابات گره‌گشایی کنید. خوشبختانه رویکرد جنابعالی به مسائل و مشکلات پیشِ رو واقع بینانه، اصلاح طلبانه، علمی و راهگشاست و امید است با انتخاب همکارانی توانمند و همگرا و جلب همکاری و همراهی نهادهای رسمی همچنان با پشتوانه مردم به پیش روید و برای‌تان در تصدی این مسئولیت خطیر و پاسخ امانت و امید جامعه آرزو موفقیت می‌کنم.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها