|

تبریک پورمحمدی به رئیس جمهور منتخب مردم

کاندیدای دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در پیامی گفت: جناب دکتر پزشکیان! اینک باری سنگین بر دوش شما و چشمانی امیدوار به راه شما دوخته شده است. امروز شما رئیس‌جمهور همه رفیقان و رقیبان و همه همراهان و مقابلان و همه غایبان ناخرسند هستید.

تبریک پورمحمدی به رئیس جمهور منتخب مردم

به گزارش شبکه شرق، کاندیدای دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در دور دوم این انتخابات را تبریک گفت.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی آمده است:

«ملت شریف و خردمند ایران
سلام خداوند بر شما و رحمت الهی قرین لحظه هایتان

حضور شکوهمند شما در بالاترین میدان مردم سالاری، نماد عقلانیت وبلوغ تاریخی یک ملت بود. این پیروزی، گوارایتان و سوگورایِ شکست و ناامیدی، نصیب دشمنانتان باد. الحمدالله علی ما هدینا

به برادر عزیز ، مومن و صادقم جناب دکتر پزشکیان، صمیمانه تبریک می گویم و به برادر سخت کوش و ایثارگر، جناب دکتر جلیلی و دیگر نامزدهای محترم کارزار مردم سالاری، جناب دکتر قالیباف، جناب دکتر زاکانی و جناب دکتر قاضی زاده هاشمی که جملگی در این پیروزی بزرگ، سهیم بوده اند، عرض ارادت و دعای خیر و سعادت دارم.

جناب دکتر پزشکیان
اینک باری سنگین بر دوش شما و چشمانی امیدوار به راه شما دوخته شده است. امروز شما رئیس جمهور همه رفیقان و رقیبان و همه همراهان و مقابلان و همه غایبان ناخرسند هستید. پس صادقانه امید دارم که فراتر از هرنگاهی، چنان که از شما سراغ داریم، با ایمان به اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و پیشرفت میهن عزیز، رضایت حق تعالی وسعادت ملت شریف ایران را اصل بی بدیل تمامی انتخاب ها، برنامه ها و تصمیم هایتان قرار دهید تا به لطف الهی، سختی ها را گره از گره بگشایید و برای مشکلات درهم تنیده کشور، راه نجاتی شایسته بیابید که ان الله یدافع عن الذین آمنوا... و ان الله مع المتقین.

اینجانب بنا به وظیفه‌ای که پای مرا در این عرصه گشود بر خود فرض می دانم ضمن تشکر از شورای محترم نگهبان و کارگزاران وزارت کشور و همه مجریان و ناظران و حافظان سخت کوش امنیت و اهالی پرتلاش رسانه بخصوص رسانه ملی، پیروزی قاطع ملت شریف را به عنوان برنده نهایی به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تبریک عرض نموده و بهروزی و سعادت ملت شریف و توفیق جنابعالی را در خدمت به اسلام عزیز و ملت بزرگ ایران و آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر بویژه شهید خدمت، رئیسی عزیز از درگاه احدیت طلب کنم.»

 

 

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها