|

پیام جدید ظریف به مردم ایران/ عکس و ویدئو

«محمدجواد ظریف» عضو ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» پیامی جدید خطاب به ملت ایران منتشر کرد.

پیام جدید ظریف به مردم ایران/ عکس و ویدئو

به گزارش شبکه شرق، «محمدجواد ظریف» عضو ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» پیام جدیدی منتشر کرد.

«محمدجواد ظریف»، وزیر سابق امور خارجه در دولت حسن روحانی و عضو ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان»، در پیامی نوشت: «شما قهرمانان این کشورید و همواره نماد قدرت و افتخار ایران. درود بر همه ایرانیان؛ فارغ از ای‌نکه به کدام نامزد رای دادند یا اصلا رای ندادند.»

«محمدجواد ظریف»، وزیر سابق امور خارجه در دولت حسن روحانی و عضو ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: «اکنون زمان همدلی است و شستشوی دل‌ها از کینه‌ها و دلخوری‌ها، نه زمان انتقام‌گیری و کینه‌ورزی. زمان احترام متقابل به باورها، حساسیت‌ها و نگرانی‌های همه شهروندان ایران زمین است. در ایام سوگواری سالار شهیدان و سرور آزادگان و نماد جاودان پیروزی خون بر شمشیر، نشاط بازیافته جامعه و امیدمان به آینده‌ای مهربان‌تر را با احترام به عزاداران حسینی، نشان خواهیم داد.»

ظریف در این پیام خود، در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت:

«سلام بر دوستان گرامی

درود بر شما که با هوشمندی و ایستادگی در انتخاباتی پرشور، دکتر پزشکیان عزیز را برگزیدید و نشاط و امید را به جامعه بازگرداندید. شما قهرمانان این کشورید و همواره نماد قدرت و افتخار ایران. درود بر همه ایرانیان؛ فارغ از ای‌نکه به کدام نامزد رای دادند یا اصلا رای ندادند.

اکنون زمان همدلی است و شستشوی دل‌ها از کینه‌ها و دلخوری‌ها و نه زمان انتقام گیری و کینه ورزی زمان احترام متقابل به باورها حساسیت‌ها و نگرانیهای همه شهروندان ایران زمین است.

در ایام سوگواری سالار شهیدان و سرور آزادگان و نماد جاودانه پیروزی خون بر شمشیر نشاط بازیافته جامعه و امیدمان به آینده‌ای مهربانتر را با احترام به عزاداران حسینی نشان خواهیم داد.

سلام بر حسین و یاران وفادارش که به ما ایرانیان درس آزادگی بزرگواری بازگشت همچون حر و بخشش حسینی آموختند.»

محمدجواد ظریف

 ظریف: می‌خواهند با دروغ‌پردازی، حضور شیرین مردم را تلخ کنند

«محمدجواد ظریف» از حامیان و اعضای ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب در یک سخنرانی گفت: «عده‌ای از الان آتش تهیه را آغاز کرده‌اند تا با دروغ‌پردازی، حضور شیرین مردم را تلخ کنند تا با دروغ‌پردازی، حضور شیرین مردم را تلخ کنند. می‌خواستند امید ما را بگیرند. اما ما دنبال وحدت و همدلی هستیم.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها