|

درخواست هادی خامنه‌ای از مسعود پزشکیان

خامنه‌ای تاکید کرد: »جریان اصلاحات در حمایت از دکتر پزشکیان بر اساس عقلانیت حرکت کرد، نه تخریب و جهل.»

درخواست هادی خامنه‌ای از مسعود پزشکیان

به گزارش شبکه شرق، «هادی خامنه‌ای» از مسعود پزشکیان درخواست کرد که در چینش اعضای کابینه خود از نیرو‌های متخصص، کاربردی، باتجربه و از همه مهم‌تر، راه‌بلد و مقید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری استفاده کند.

هادی خامنه‌ای، دبیرکل مجمع نیرو‌های خط امام با اشاره به اینکه جریان اصلاحات در استان اصفهان سرمایه‌های بزرگی دارد که باید از آن‌ها استفاده شود، اظهار داشت: انتظار داریم آقای مسعود پزشکیان در کابینه خود از نیرو‌های متخصص، کاربردی، باتجربه و از همه مهم‌تر، راه‌بلد و مقید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری استفاده کند.

هادی خامنه‌ای در همایش انتخاباتی فعالان ستادی، حامیان و علاقمندان و اقشار و اقوام مختلف، از جمله زاگرس‌نشینان «مسعود پزشکیان» در تالار رودکی، بیان کرد: پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات در حالی اتفاق افتاد که جریان اصلاحات نیمی از منابع انسانی خود را برای حمایت و پشتیبانی از رئیس‌جمهور منتخب به وسط میدان آورد.

او تاکید کرد: جریان اصلاحات در حمایت از دکتر پزشکیان بر اساس عقلانیت حرکت کرد، نه تخریب و جهل.

دبیرکل مجمع نیرو‌های خط امام با بیان اینکه جامعه را با شعار و احساسات نمی‌توان حفظ کرد، ابراز کرد: الان زمان آن رسیده است که کار فرهنگی انجام دهیم تا بتوانیم اصلاحات را زنده نگه داریم.

او تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف سیاسی باید مسیر فرهنگی را طی کرد.

خامنه‌ای با اشاره به اینکه جریان اصلاحات در استان اصفهان سرمایه‌های بزرگی دارد که باید از آن‌ها استفاده شود، گفت: انتظار داریم آقای دکتر پزشکیان در کابینه خود از نیرو‌های متخصص، کاربردی، باتحربه و از همه مهم‌تر، راه‌بلد و مقید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری استفاده کند.

هادی خامنه‌ای با بیان اینکه فعالان جریان اصلاحات در استان اصفهان به مسئله تبیین به درستی بپردازند، ابراز کرد: جریان اصلاحات امروز باید تمام تلاش و همت خود را بدون هیچ چشم‌داشتی با مشارکت همه جریانات و احزاب استفاده کند، از نیرو‌های کارآمد و پاکدست استفاده شود تا بتوانیم به سمت اصفهانی سبز و ایرانی آباد حرکت کنیم.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها