|

ترامپ: کاخ سفید را از این شیاد و معاونش پس می‌گیریم

دونالد ترامپ گفت: من به خاطر شما متهم شده‌ام و این اتهامات، ساخته بایدن است، او مردی بیمار است که فکر می‌کند با زدن اتهام به رقیب خود می‌تواند در انتخابات پیروز شود.

ترامپ: کاخ سفید را از این شیاد و معاونش پس می‌گیریم

به گزارش شبکه شرق از العربیه، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه و رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، پس از ترور نافرجامش در پنسیلوانیا، در اولین کمپین انتخاباتی خود در ایالت میشیگان ظاهر شد.

در پی آن ترور نافرجام بود که ترامپ عملا به قهرمانی خارق‌العاده در بین طرفدارانش تبدیل شد و تصاویری از خود و بریده‌هایی از کمپین میشیگان را در حساب‌های کاربریش در «اینستاگرام» و «تروث سوشال» منتشر کرد.

ترامپ با توصیف بایدن به عنوان «مردی بیمار» گفت که اتهامات علیه او، ساخته و پرداخته بایدن است.

او افزود: «من به خاطر شما متهم شده‌ام و این اتهامات، ساخته بایدن است، او مردی بیمار است که فکر می‌کند با زدن اتهام به رقیب خود می‌تواند در انتخابات پیروز شود.»

ترامپ همچنین با «کلاهبردار» توصیف کردن بایدن، مدعی شد که کاخ سفید را از رقیبش پس خواهد گرفت.

ترامپ در سخنان خود همچنین با انتقاد از نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان، او را «دیوانه» خواند.

ترامپ گفت: «ما کاخ سفید را از جو بایدن کلاهبردار و معاونش کامالا پس می‌گیریم. آیا خندهایش را دیده‌اید؟ می‌دانید که او دیوانه است و می‌توانید از خنده او به امور زیادی در موردش پی ببرید. او دیوانه است، اما نه مثل نانسی پلوسی. دیدید که پلوسی اکنون سرگرم فروختن بایدن است؟ او مانند یک ساس دیوانه است.»

رئیس جمهوری پیشین آمریکا در جریان کمپین انتخاباتی میشیگان با بیان این که به لطف خداوند از ترور جان سالم به در برد، اظهار داشت امیدوار است دموکرات‌ها نامزدی را برای ریاست جمهوری پیدا کنند.

به گفته ترامپ، دشمنانش می‌کوشد او را از میان بردارند، زیرا مانعی در برابر آنهاست، اما او اجازه نخواهد داد به هدفشان برسند.

ترامپ تاکید کرد که آمریکا را به دست آمریکایی‌ها خواهد ساخت.

او در خصوص روابط با چین خاطرنشان کرد که خواهان توافق تجاری با پکن بر مبنای تعامل برابر خواهد شد.

از سویی جی دی ونس، نامزد معاونت ریاست جمهوری ترامپ نیز در نخستین حضور خود در یک گردهمایی انتخاباتی، گفت که ترامپ، چهار سال موفق در راس قدرت قرار داشت ودر صورت انتخاب مجدد، رئیس‌جمهوری بزرگی برای آمریکا خواهد بود.

ونس با این بیان که سیاست‌های ترامپ به نفع هر آمریکایی خواهد بود، لزوم حمایت از ترامپ در مبارزات انتخاباتی‌اش را مورد تاکید قرار داد.

ونس از رای‌دهندگان در میشیگان خواست به دونالد ترامپ رای دهند.

ونس با تاکید بر این که ارزش‌های آمریکا را احیا و مرز‌ها را خواهند بست، افرود که آمریکا نباید به جنگ‌های خارجی بپیوندد که ارتباطی با آن‌ها ندارد.

منبع: انتخاب
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها