|

اسرائیل: اجازه نمی‌دهیم کشور فلسطین تشکیل شود

در ادامه اختلافات در میان مسئولان اسرائیل درباره جنگ غزه و توافق آتش‌بس، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی این رژیم امروز دوشنبه به فرماندهان ارتش اسرائیل حملات لفظی شدیدی کرد.

اسرائیل: اجازه نمی‌دهیم کشور فلسطین تشکیل شود

به گزارش شبکه شرق، در ادامه اختلافات در میان مسئولان اسرائیل درباره جنگ غزه و توافق آتش‌بس، بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل، امروز دوشنبه به فرماندهان ارتش اسرائیل حملات لفظی شدیدی کرد.

در ادامه اختلافات در میان مسئولان اسرائیل درباره جنگ غزه و توافق آتش‌بس، بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل، امروز دوشنبه به فرماندهان ارتش اسرائیل حملات لفظی شدیدی کرد.

شبکه خبری الجزیره به نقل از اسموتریچ گزارش داد: «فرماندهی ارتش، حد و مرز خود را نمی‌داند و به جای اینکه بر روی ادامه جنگ، متمرکز شود، از توافق غیر قانونی تبادل [اسرا] حمایت می‌کند».

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل شب گذشته خبر داد که مسئولان اسرائیل تصمیم گرفتند، در روز پنجشنبه تیم مذاکره‌کننده را به دوحه اعزام کنند.

بنا به اعلام این نهاد اسرائیلی، گفت‌وگوها درباره ارسال تیم مذاکره‌کننده با توجه به پیامدهای انعقاد توافق در سایه رخدادهای جبهه شمالی و درگیری‌ها با حوثی‌ها انجام شد.

 

منبع: شفقنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها