|

ماجرای عجیب و خبرساز اطلاعیه گزارش مالی ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی»/ عکس

برخی گوشزد کرده‌اند که در تهیه گزارش ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی»، گویا منطق بودجه‌ریزی در نظر گرفته شده است که منابع درآمد‌ها و محل هزینه‌ها باید تراز باشند!

ماجرای عجیب و خبرساز اطلاعیه گزارش مالی ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی»/ عکس

به گزارش شبکه شرق،  ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی»، با صدور یک اطلاعیه، گزارش مالی ستاد انتخاباتی این کاندیدای شکست‌خورده انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرده است؛ این گزارش مالی، واکنش‌های گسترده‌ای را به همراه داشته استو

ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، گزارش مالی خود را در دو صفحه منتشر کرده است.

در این اطلاعیه ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» کاندیدای اصول‌گرای انتخابات ریاست جمهوری، آمده است:

«پیرو اطلاعیه مورخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ستاد دکتر سعید جلیلی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای جمع آوری کمک‌های مردمی از طریق حساب اعلامی در بانک توسعه تعاون به شماره «۱۷۳۵۲۰۱۴۱۱۸۱۴۹۱» و گزارش‌های مورخ «۱۴۰۳/۰۳/۲۲»، «۱۴۰۳/۰۳/۲۳» و «۱۴۰۳/۰۳/۲۹»، بدین وسیله گزارش نهایی عملکرد مالی این حساب در ایام تبلیغات دور اول و دوم انتخابات را به استحضار می‌رساند. از تاریخ «۱۴۰۳/۰۳/۱۳» تا «۱۴۰۳/۰۴/۲۳» مجموعاً مبلغ ۱۲۵.۰۰۲. ۱۵۳.۶۰۷ ریال طی ۱۸.۱۲۹ تراکنش به حساب مذکور واریز شده است که جدول هزینه کرد این کمک‌ها و آمار تراکنش‌های این حساب به شرح پیوست است».

اما مورد عجیب این گزارش، میزان هزینه‌های کمپین جلیلی نیست که با تورم و گرانی‌های موجود کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ بلکه موضوع قابل تامل این است که میزان هزینه‌کرد خرج و برج ستاد سعید جلیلی، عینا همان میزانی است که گفته شده به حساب واریز شده است.

به عبارت دیگر، طبق این گزارش، ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۳۶۰ تومان و ۷ ریال به حساب بانکی ستاد جلیلی واریز شده است و میزان هزینه‌کرد نیز عینا ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۳۶۰ تومان و ۷ ریال قید شده است. برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی گوشزد کرده‌اند که در تهیه گزارش ستاد جلیلی، گویا منطق بودجه‌ریزی در نظر گرفته شده است که منابع درآمدها و محل هزینه‌ها باید تراز باشند!

از سوی دیگر، برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی به ۷ ریالی که در گزارش آمده پرداخته‌اند و این سوال را مطرح کرده‌اند که این مبلغ در چه تراکنشی و همراه با چه میزان پولی واریز شده است.

در ادامه گزارش دو صفحه‌ای ستاد جلیلی را مشاهده می‌کنید.

تخلف مالی در ستاد انتخاباتی سعید جلیلی

منبع: خبر آنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها