|

ترامپ: هریس از ضریب هوشی پایینی برخوردار است

دونالد ترامپ گفت: او (هریس) از ضریب هوشی پایینی برخوردار است. او ضریب هوشی پایینی دارد. ما به یک فرد با ضریب هوشی پایین نیازی نداریم. رئیس جمهور چین گفته است که یک فرد با ضریب هوشی پایین را دوست دارد.

ترامپ: هریس از ضریب هوشی پایینی برخوردار است

به گزارش شبکه شرق، دونالد ترامپ گفت: کامالا هریس نامزد حزب دموکرات از ضریب هوشی پایینی برخوردار است. او حتی نمی‌تواند حرف بزند.

دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه در تجمع انتخاباتی در شهر آتلانتا در ایالت جورجیا در آمریکا گفت: کاملا هریس از ضریب هوشی پایینی برخوردار است.

دونالد ترامپ گفت: او (هریس) از ضریب هوشی پایینی برخوردار است. او ضریب هوشی پایینی دارد. ما به یک فرد با ضریب هوشی پایین نیازی نداریم. رئیس جمهور چین گفته است که یک فرد با ضریب هوشی پایین را دوست دارد. آنها از تعاملات با یک فرد با ضریب هوشی پایین لذت می‌برند.

نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: افراط گرایی از بدترین دولت در تاریخ آمریکا به کشور ما وارد شده است. بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ کشور ما است. او بدترین معاون رئیس جمهور را در تاریخ کشور داشته است. او (هریس) حتی نمی‌تواند حرف بزند. آیا او را در آن شب دیدید.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: آنها تهدیدی برای دموکراسی هستند. آنها این مطلب را به مدت هفت سال درباره من می‌گفتند. من از این موضوع شوکه شدم. آنها می‌گفتند که من تهدیدی برای دموکراسی هستم. حالا من فردی هستم که دموکراسی را نجات می‌دهد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها