|

مرکز تحقیقاتی «آلما»ی اسرائیل مدعی شد:

حمله مشترک ارتش و سپاه پاسداران ایران به اسرائیل/ عکس

مرکز تحقیقاتی «آلما»ی اسرائیل، گزارشی از حمله مشترک ارتش و سپاه پاسداران ایران به اسرائیل و نحوه حمله انتقام‌جویانه ایران پس از ترور «اسماعیل هنیه» در تهران را منتشر کرد.

حمله مشترک ارتش و سپاه پاسداران ایران به اسرائیل/ عکس

به گزارش شبکه شرق، مرکز تحقیقاتی «آلما»ی اسرائیل جدیدترین گزارش خود از حمله احتمالی ایران به اسرائیل پس از ترور «اسماعیل هنیه» در تهران را منتشر کرد.

به نقل از «الجزیره»، اکنون مقامات اسرائیلی، قاطعانه از حمله ایران به اسرائیل سخن می‌گویند. تل‌آویو در حال حاضر، در تلاش است برآوردی از گستردگی و شدت حمله ایران به دست آورد.

بر این اساس، مرکز تحقیقاتی «آلما»ی اسرائیل در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد ایران حمله گسترده‌ای را به اسرائیل ترتیب خواهد داد.

این مرکز تحقیقاتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) در این‌باره نوشت: «ایران یک حمله گسترده به اسرائیل را انجام خواهد داد که طی آن، از طیف گسترده‌ای از موشک‌ها استفاده خواهد کرد و نیروهای موسوم به محور مقاومت در منطقه، به ویژه حزب‌الله لبنان در این عملیات مشارکت خواهند داشت.»

در ادامه این پیام آمده است: «حمله تلافی‌جویانه ایران شامل موشک‌های بالستیک و کروز و نیز پهپادهایی است که از اقصی نقاط ایران به سمت اسرائیل شلیک خواهند شد. این عملیات با مشارکت همزمان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انجام می‌شود.»

مرکز تحقیقاتی آلمای اسرائیل برآورد کرده است حمله جدید ایران به اسرائیل، قدرتمندتر از حمله‌ای خواهد بود که تهران در «۱۴ آوریل»، در پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در دمشق علیه اسرائیل اجرایی کرد.

حمله ایران و اسرائیل پس از ترور اسماعیل هنیه در تهران

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها