|

حمله موشکی گسترده به اسرائیل

اخبار و گزارش‌ها حاکی از حمله موشکی گسترده به شمال اسرائیل است.

حمله موشکی گسترده به اسرائیل

به گزارش شبکه شرق، رسانه‌ها از حمله موشکی گسترده به شهرک‌های اسرائیلی در شمال اسرائیل خبر دادند.

رسانه‌ها از شلیک گسترده موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های اسرائیلی‌‍نشین در شمال اسرائیل خبر دادند.

رسانه‌های عربی بامداد چهارشنبه «۲۴ مرداد ۱۴۰۳»، از شلیک گسترده موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های اسرائیلی‌نشین در شمال اسرائیل خبر دادند.

رسانه عربی «صابرین‌نیوز» بامداد چهارشنبه گزارش داد که تعداد زیادی موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک اسرائیلی‌نشین «مرون» در شمال اسرائیل شلیک شد.

دقایقی بعد رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که تعداد موشک‌های شلیک‌شده به سمت شهرک «مرون» و دیگر مناطق اطراف آن، حداقل ۵۰ فروند است.

رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند در پی اصابت ده‌ها موشک به منطقه مرون و اطراف آن در شمال اسرائیل، صدای انفجار‌های متعدد و آژیر هشدار ممتد به گوش می‌رسد.

حمله حزب‌الله لبنان به اسرائیل

حزب‌الله لبنان اقدام به حمله راکتی به شمال اسرائیل کرد.

به نقل از الجزیره، منابع اسرائیلی از حمله راکتی حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل خبر دادند.

بر این اساس، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای این حمله را تایید کرده و آن را پاسخی به ادامه حملات اسرائیل به لبنان و غزه عنوان کرد. در این حمله، محل استقرار نظامیان اسرائیل در «جل‌الدیر» هدف قرار گرفته و به این رژیم، تلفات انسانی وارد شده است.

منابع محلی از شلیک دست‌کم ۱۵ راکت به الجلیل خبر دادند.

در پی این حمله آژیرهای خطر در شمال اسرائیل به صدا در آمده و سامانه‌های دفاع موشکی اسرائیل برای رهگیری راکت‌های شلیک شده فعال شدند.

تاکنون از تلفات و خسارات احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است. ساعاتی قبل، ارتش اسرائیل اقدام به بمباران روستای «کفرکلا» در جنوب لبنان کرده بود.

حمله حزب الله لبنان به اسرائیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها