|

نقدعلی، نماینده مخالف وزیر پیشنهادی راه:

نکند سیاست انقباضی و کوچک‌سازی مسکن خط سیر شما باشد/ ویدیو

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی راه گفت: خانم صادق من آیه‌ای از قرآن را که می فرماید مسکن برای انسان مایه آرامش است می‌خوانم؛ اصولا مسکن، شب و همسر برای آدم محل آرامش است. خانم صادق مستاجری خیلی سخت است و در این زمان درد بی درمان است.

نکند سیاست انقباضی و کوچک‌سازی مسکن خط سیر شما باشد/ ویدیو

به گزارش شبکه شرق، نماینده اصفهان گفت: خدمت آقای رئیس جمهور رسیدیم قصه مسکن مطرح شد ایشان فرمود بودجه از کجاست؟ بودجه داده‌اید؟ دغدغه اولی برای ما این است که نکند سیاست انقباضی و کوچک سازی مسکن بخواهد خط سیر شما باشد.

محمدعلی نقدعلی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۹ مرداد) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی راه وشهر سازی گفت: خانم صادق من آیه‌ای از قرآن را که می فرماید مسکن برای انسان مایه آرامش است می‌خوانم؛ اصولا مسکن، شب و همسر برای آدم محل آرامش است. خانم صادق مستاجری خیلی سخت است و در این زمان درد بی درمان است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: اولا ریاست محترم جمهور قول دادند که از زن در کابینه استفاده کنند ما هم منکر توانایی و تخصص ایشان نیستیم. خانم صادق فرزند شهید و از بدنه وزارت راه است و از برنامه ایشان کاملا مشخص است آمادگی وزارت راه را دارند. در مجلس یازدهم درخصوص شهر و قوانین خدمت ایشان می‌رسیدیم و از این حیث کسی نمی تواند ایشان را زیر سوال ببرند. اما نگرانی ما گزارش حوزه نظارت مجلس و کمیسیون است، زیرا برابر قانون جهش تولید مسکن هر دولتی که مستقر شود باید سالانه یک میلیون مسکن بسازد در حال ما نیاز به ساخت ۵ میلیون واحد مسکن داریم، متاسفانه در گذشته زمین مانده است.

وی ادامه داد: خدمت آقای رئیس جمهور رسیدیم قصه مسکن مطرح شد ایشان فرمود بودجه از کجاست؟ بودجه داده‌اید؟ دغدغه اولی برای ما این است که نکند سیاست انقباضی و کوچک سازی مسکن بخواهد خط سیر شما باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه راهی جز توسعه و گسترش شهرها و اعطای زمین برای مسکن ارزان قیمت وجود ندارد، گفت: زمانی که تراکم نفر در هکتار در اصفهان ۱۰۰ نفر و در میبد یزد ۱۵۰ نفر تعریف شده است و این سیاست انقباضی و تراکم است. نسبت به سیاست‌های خانم صادق دغدغه مند هستیم

 

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها