|

انتصاب جدید در دولت پزشکیان/ «جمال عرف» معاون هماهنگی و پیگیری‌های ویژه دفتر رئیس‌جمهور کیست؟

«جمال عرف» معاون هماهنگی و پیگیری‌های ویژه دفتر رئیس‌جمهور شد.

انتصاب جدید در دولت پزشکیان/ «جمال عرف» معاون هماهنگی و پیگیری‌های ویژه دفتر رئیس‌جمهور کیست؟

به گزارش شبکه شرق، «جمال عرف» به عنوان معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس‌جمهور شد.

«جمال عرف» به سمت معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس جمهور

با حکم «محسن حاجی میرزایی» رئیس دفتر «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور، «جمال عرف» به سمت معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس‌جمهور منصوب شد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با صدور حکمی، «جمال عرف» را نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند، به سمت «معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس جمهور» منصوب کرد.

«محسن حاجی میرزایی» در حکم انتصاب «جمال عرف» به سمت «معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس جمهور» تصریح کرد: «اهتمام به اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر تحقق چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب«مدظله العالی»، قانون برنامه توسعه و نیز وفاداری به منشور اخلاقی دولت چهاردهم به منظور خدمت هر چه بیشتر به مردم عزیز ایران مورد نظر است.»

متن حکم رئیس دفتر رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای جمال عرف

نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت «معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس جمهور» منصوب می‌شوید.

اهتمام به اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر تحقق چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب«مدظله العالی»، قانون برنامه توسعه و نیز وفاداری به منشور اخلاقی دولت چهاردهم به منظور خدمت هر چه بیشتر به مردم عزیز ایران مورد نظر است.

توفیقات جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محسن حاجی میرزایی

رئیس دفتر رئیس‌جمهور»

«جمال عرف» سابقه معاونت سیاسی وزارت کشور را در کارنامه خود دارد؛ او دارای دکتری جامعه‌شناسی سیاسی و عضو هیات علمی و استادیار پایه ۲۶ دانشگاه است.

«جمال عرف» در گذشته، ریاست دانشکده امام باقر(ع) را برعهده داشته است و علاوه بر عضویت در کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور نیز بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها