|

دادستان کل کشور:

باید قدردان نیروی انتظامی باشیم/ تمرد از دستور مأمور نیروی انتظامی جرم است

دادستان کل کشور با اشاره به نقش ارزنده پلیس در تامین امنیت گفت: پلیس یک روز در کشور کارش را تعطیل کند می‌بینیم مشکلات زیادی در جامعه ایجاد می‌شود و باید قدردان انتظامی باشیم.

باید قدردان نیروی انتظامی باشیم/ تمرد از دستور مأمور نیروی انتظامی جرم است

به گزارش شبکه شرق، دادستان کل کشور با اشاره به نقش ارزنده پلیس در تامین امنیت گفت: پلیس یک روز در کشور کارش را تعطیل کند می‌بینیم مشکلات زیادی در جامعه ایجاد می‌شود و باید قدردان انتظامی باشیم.

حجت‌الاسلام محمد کاظم موحدی‌ آزاد در جلسه معارفه دادستان مرکز استان مازندران که در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد اظهار داشت: در جامعه نیازمندی‌هایی وجود دارد که نبود برخی موارد باعث چالش در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه از نیازهای ضروری کشور و جامعه امنیت است افزود: امنیت مولفه‌های معنوی و حقوقی دارد تضمین کننده امنیت روانی جامعه قانونمندی است.

موحدی آزاد بیان کرد: قرآن کریم در بحث‌های تربیتی دستورات بسیار مهمی دارد و در آیات فراوان توصیه به ایمان شده است.

دادستان کل کشور همچنین خاطرنشان کرد: انسان مومن نگرانی مقام و پست ندارد و اعتقاد دارد روزگار به زودی به اتمام می‌رسد.

این مسئول یادآور شد: انسان مومن از برهم زدن امنیت روانی و فیزیکی خودش و دیگران جلوگیری می‌کند و در فضای مجازی اکاذیب را انتشار نمی‌دهد و با منتشرکنندگان مقابله می‌کند.

موحدی آزاد همچنین تاکید کرد: صرفا تقویت بخش خصوصی کافی نیست و نظارت در بخش خصوصی باید افزایش یابد و اگر اصلاحات و مقررات وضع شود با ارائه قانون و لایحه به مجلس از ظرفیت فعالان اقتصادی می‌توان در این زمینه استفاده کرد.

وی تولید کنندگان را کارشناسان واقعی بخش تولید دانست و اظهار کرد: بخش‌نامه‌های که بدون تحقیق و تفحص صادر شود مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

موحدی آزاد با اشاره به اینکه استانداران هم باید در زمینه تولید با جدیت ورود کنند گفت: پیگیری طرح‌های ملی دولت سیزدهم از موضوعات مهم بوده که دولت فعلی باید آن را پیگیری کند.

این مسئول با اشاره به برخی اقدامات انجام شده دولت‌های گذشته در حوزه مسکن بیان کرد: برخی نه تنها طرح دولت قبلی را قبول نکردند و اقدامی در این زمینه انجام ندادند که می‌بینیم امروز مسکن به یکی از نیازهای ضروری کشور تبدیل شده است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اولویت دولت توجه به مسکن است اظهار کرد: تولید مسکن در کشور متکی به خارج از کشور نیست اما رفع مشکلات موجود این بخش نیازمند دلسوزی است.

وی یکی از بخش‌های مهم نظام را نیروی انتظامی و فراجا عنوان کرد و گفت: امروز فراجا در خط مقدم کشور است و هیچ نیرویی مانند نیروی انتظامی حضور فراگیر در همه بخش‌ها ندارد و در یک سال اخیر هم ده‌ها شهید تقدیم نظام و اسلام کرده است.

دادستان کل کشور با اشاره به نقش ارزنده پلیس در تامین امنیت افزود: پلیس یک روز در کشور کارش را تعطیل کند می‌بینیم مشکلات زیادی در جامعه ایجاد می‌شود و باید قدردان انتظامی باشیم و تمرد از دستور مأمور نیروی انتظامی جرم محسوب شدهکه دادستان‌ها باید در این زمینه در کنار پلیس باشند.

موحدی آزاد ادامه داد: همه دادستان‌ها وظیفه دارند از نیروی انتظامی دفاع کنند و نباید این مسئله مورد غفلت واقع شود.

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها