|

پاسخ ایران به اتهامات درباره ترور مخالفان در خارج از کشور

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل به طرح اتهامات علیه ایران مبنی بر برنامه‌ریزی برای ترور مخالفان در خارج از کشور پاسخ داد.

پاسخ ایران به اتهامات درباره ترور مخالفان در خارج از کشور

به گزارش شبکه شرق، نمایندگی ایران در سازمان اعلام کرد: «خبرسازی‌ها علیه ایران مبنی بر برنامه‌ریزی برای ترور مخالفان در خارج از کشور، ساخته و پرداخته تل‌آویو و برخی سرویس‌های اطلاعاتی غربی است تا جنایات اسرائیل را تحت‌الشعاع قرار دهند.»

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل طرح اتهامات علیه ایران مبنی بر برنامه‌ریزی برای ترور مخالفان در خارج از کشور را رد کرد.

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل امروز «پنج‌شنبه، ۲۲ شهریور ۱۴۰۳»، طرح اتهامات علیه ایران مبنی بر برنامه‌ریزی برای ترور مخالفان در خارج از کشور را رد کرد و این‍‌گونه خبرسازی‌ها را ساخته و پرداخته اسرائیل خواند.

نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک امروز «پنج‌شنبه، ۲۲ شهریورماه»، در پاسخ به پرسش رسانه‌های آمریکایی درباره طرح اتهامات علیه ایران مبنی بر برنامه‌ریزی برای ترور مخالفان در خارج از کشور، اعلام کرد: «جمهوری اسلامی ایران هیچ هدف و برنامه‌ای برای عملیات ترور یا ربایش در غرب یا هر کشور دیگری ندارد.»

این نمایندگی تصریح کرد: «این خبرسازی‌ها ساخته و پرداخته اسرائیل، مجاهدین خلق مستقر در آلبانی و برخی سرویس‌های اطلاعاتی غربی از جمله آمریکاست تا جنایات اسرائیل را تحت‌الشعاع قرار دهند.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها