|

جلالی، سفیر ایران در روسیه:

اتهام مداخله در انتخابات آمریکا فریب و یکی از روش‌های جنگ روانی آمریکاست

سفیر ایران در روسیه دربارۀ اتهامات مداخله خارجی در انتخابات آمریکا گفت: اتهامات آمریکا همگی دروغ هستند و نباید آن‌ها را جدی گرفت. واضح است که رسانه‌ها تلاش می‌کنند حقایق کشورهای مختلف از جمله فکتهای انتخابات را آشکار کنند اما آنها تلاش می‌کنند این رسانه‌ها را با مسائلی مثل مداخله در انتخابات بدنام کنند. دیگر همه می‌دانند اینها فریب و نیرنگی بیش نیست و هرگز موفق نخواهد شد.

اتهام مداخله در انتخابات آمریکا فریب و یکی از روش‌های جنگ روانی آمریکاست

به گزارش شبکه شرق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در واکنش به اتهامات واشنگتن مبنی بر مداخله خارجی در انتخابات آمریکا آن را دروغ آشکار و یکی از روشهای جنگ روانی آمریکایی‌ها خواند.

به دنبال اتهامات ایالات متحده علیه رسانه‌ها درباره مداخله در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو این اتهامات را بخشی از جنگ روانی واشنگتن علیه رسانه‌ها و کشورهای ناهمسو خواند.جلالی در مصاحبه با شبکه راشا تودی گفت، آمریکاییها اصولا دو روش در این زمینه دارند، یکی روش روانی که شامل اتهام زنی است. آنها تلاش می‌کنند رسانه‌ها، کشورها و سازمانهایی که با منافع آنها همسو نیستند را با اتهامات مختلف بمباران کنند. آنها تلاش می‌کنند عزت ما را بشکنند. وی در ادامه افزود، روش دیگر آمریکاییها اعمال تحریم است که ایران به مدت 45 سال با آن آشناست. سفیر ایران تاکید کرد که اتهامات آمریکا همگی دروغ هستند و نباید آنها را جدی گرفت. واضح است که رسانه‌ها تلاش می‌کنند حقایق کشورهای مختلف از جمله فکتهای انتخابات را آشکار کنند اما آنها تلاش می‌کنند این رسانه‌ها را با مسائلی مثل مداخله در انتخابات بدنام کنند.وی تاکید کرد، دیگر همه می‌دانند اینها فریب و نیرنگی بیش نیست و هرگز موفق نخواهد شد.
 
 
آمریکا روز جمعه شبکه راشا تودی و کارکنان آن را به اتهام همکاری با دستگاههای اطلاعاتی و نظامی روسیه برای جمع آوری اطلاعات علیه آمریکا تحت تحریم قرار داد. پیش از این پلیس فدرال آمریکا ایران را نیز به تلاش برای مداخله در انتخابات آمریکا متهم کرده بود. اتهاماتی که قویا از سوی مقامات روسی و ایرانی رد شده است.
منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها