|

سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

هنر دشمن گفتن عبارات خلاف واقع ولی ما واقعیت‌ها را می‌بینیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هنر دشمن، گفتن عبارات خلاف واقع است و تکرار آنها؛ آنقدر که در ذهن‌ها بنشیند ولی ما واقعیت جامعه خودمان را می‌بینیم.

هنر دشمن گفتن عبارات خلاف واقع ولی ما واقعیت‌ها را می‌بینیم

به گزارش شبکه شرق، سرلشکر سلامی می‌گوید هنر دشمن گفتن عبارات خلاف واقع و تکرار آنها تا قدری که در ذهن‌ها بنشیند ولی ما واقعیت‌ها را می‌بینیم.

وی افزود: دشمنان ما امروز مستأصل‌اند، عاجزند، فاقد راه حل‌اند، تعادل ذهنی مقامات شان به هم ریختنه، قدرت تصمیم گیری صحیح ندارند و نمی‌خواهند به شکست‌های شان اعتراف کنند و این داستان ادامه دارد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: ملت ایران راز عبور از همه این چالش‌ها را در قوی شدن، در پیشرفته شدن، در تلاش، در جهاد، در مجاهدت یافته است. جهاد در همه صحنه‌ها در همه عرصه‌ها در عرصه علم فناوری اقتصاد سازندگی تعلیم و تربیت امنیت همه اینها این ملت بسیار سرزنده است.

وی خاطرنشان کرد: من تقریبا به همه نقاط ایران مرتب می‌روم و مردم را می‌بینم که سربلند و سرافرازند و عزیزند. باید ما سر و جانمان را فدای این مردم کنیم تا حد جان تلاش کنیم تا آنچه شایسته آن است به آن برسند. 

وی افزود: انشاالله به زودی‌های زود شاهد پیشرفت‌ها و درخشش‌های جدیدی خواهیم بود. این کشور بزرگ است، اسلام عزیز است، ایران وسیع و پهناور است و ملت ایران بزرگ‌تر است از هر مشکلی هستند.

منبع: انتخاب
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها