|

جزئیات تازه از تیراندازی بامداد امروز در چابهار/ ویدئو

آخرین اخبار و جزئیات جدید درباره تیراندازی بامداد امروز در چابهار اعلام شد.

جزئیات تازه از تیراندازی بامداد امروز در چابهار/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، جرئیات تازه و علت تیراندازی بامداد امروز «یک‌شنبه، ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳» در چابهار اعلام شد.

از ساعاتی پیش، ویدئوهای متعددی در رسانه‌های محلی شهر چابهار منتشر شده است که در آن صدای تیراندازی در محدوده خیابان آگاهی این شهر به گوش می‌رسد. 

برخی اخبار و ویدئوهای منتشرشده حاکی از شنیده شدن صدای تیراندازی در خیابان آگاهی چابهار است.

خبرگزاری «مهر» در این‌باره نوشت: «یک منبع آگاه گفت: ساعتی قبل، صدای تیراندازی در محدوده خیابان آگاهی چابهار در محدوده شهرستان چابهار مخابره شد که بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده، مورد خاصی نبوده است. بر اساس پیگیری‌های صورت‌گرفته از منابع امنیتی سیستان و بلوچستان دلیل این صدا، تیراندازی هوایی سرباز کلانتری به یک جسم، شبیه به کوادکوپتر عنوان شده است. پیگیری‌ها برای کسب اطلاعات جدیدتر در حال انجام است.»

خبرگزاری «ایسنا» درباره تیراندازی بامداد امروز در چابهار گفت: «ویدیو‌هایی از صدای تیراندازی در محدوده خیابان آگاهی چابهار منتشر شده است. دلیل این صدا، تیراندازی هوایی سرباز کلانتری به یک جسم شبیه به کواد‌کوپتر بر فراز ساختمان کلانتری عنوان شده است.»

خبرگزاری «صداوسیما» در این خصوص گفت: «از ساعاتی پیش ویدئوهای متعددی در رسانه‌های محلی شهر چابهار منتشر شده است که در آن صدای تیراندازی در محدوده خیابان آگاهی این شهر به گوش می‌رسید.

بررسی انجام شده حاکی‌ست؛ تیراندازی به صورت هوایی بوده و ناشی از شلیک نگهبان ساختمان آگاهی چابهار به سمت یک شئ مشابه ریزپرنده بوده که بر فراز این مقر انتظامی دیده شده است.»

خبرگزاری «ایرنا» نوشت: «دقایقی قبل، صدای تیراندازی در محدوده خیابان آگاهی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان مخابره شد که بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده مورد خاصی نبوده است. 

دقایقی قبل صدای تیراندازی در محدوده خیابان آگاهی چابهار مخابره شد که بر اساس پیگیری‌های انجام شده از منابع امنیتی سیستان و بلوچستان، دلیل این صدا، تیراندازی هوایی سرباز کلانتری به یک جسم شبیه به کوادکوپتر عنوان شده است.»

این خبر در حال بروزرسانی است...

حجم ویدیو: 2.63M | مدت زمان : 00:00:50
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها