|

اطلاعیه شماره 2 بیمارستان جم درباره استاد شجریان

اطلاعیه شماره 2 بیمارستان جم درباره استاد شجریان

گروه هنر : بیمارستان جم طی اطلاعیه شماره 2 وضعیت استاد محمدرضا شجریان را درتاریخ 26 مردادماه چنین تشریح کرد : « در راستای اطلاع رسانی به مردم هنردوست و هم میهنان عزیز به استحضار می رساند ، استاد عزیزمان امروز فشار خون شان پایدار، وضعیت تنفسی بهتر ، ولی سطح هوشیاری ایشان تغییری نکرده است و همچنان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان جم تحت نظر تیم پزشکی می باشد».

همچنین در ادامه هیات مدیره بیمارستان جم خطاب به اهالی رسانه درخواست خود را چنین مطرح کرد:« اصحاب محترم رسانه ؛احتراماباتوجه به بستری مجدداستاد آواز ایران جناب آقای محمدرضا شجریان در بیمارستان جم و همچنین ارائه اخبار متعددکه بسیاری ازاین مواردبرخلاف واقع بوده و صحت و سقم آن قابل راستی آزمایی نمی باشد.

لذا به اطلاع می رساند ، تنها مرجع رسمی جهت اطلاع رسانی این موضوع که با هماهنگی کامل تیم پزشکی و خانواده محترم ایشان صورت می پذیرد ، صفحه رسمی بیمارستان جم درفضای مجازی به نشانی سایت www.jamhospital.ir و یااینستاگرام jamhospital می باشد.

پیشاپیش از حسن نظر شماعزیزان که در جهت تسریع درامور درمان استادعزیزمان نهایت همکاری را بااین مجموعه می نماییدتشکر و قدردانی داریم ».

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها