|

دانلود قسمت چهارم فصل دوم زخم کاری با حجم رایگان

قسمت چهارم فصل دوم زخم کاری یا قسمت 4 فصل 2 سریال با لینک مستقیم به همراه توضیحات بیشتر در ادامه مطلب قرار گرفت، پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

دانلود قسمت چهارم فصل دوم زخم کاری با حجم رایگان

درباره فصل دوم زخم کاری

سریال "زخم کاری" از رمان محمود حسینی‌زاد به نام "بیست زخم کاری" اقتباس شده است. این سریال در ابتدا تحت نام "بیست زخم کاری" منتشر می‌شد، اما به دلیل مشکلات قانونی نامش به "زخم کاری" تغییر کرد. داستان اصلی این سریال پیرامون فساد در وزارتخانه‌ای است که توسط پروفسور کریگ فاش می‌شود و پل ادیما، پدر دامیلا، به دنبال انتقام از مرگ پسرش می‌گردد.

خلاصه داستان قسمت 4 فصل 2 زخم کاری

سریال "زخم کاری" اقتباسی از رمان "بیست زخم کاری" نوشته‌ی محمود حسینی‌زاد است. داستان از جرم و فساد در وزارتخانه‌ای شروع می‌شود که پروفسور کریگ بر آن می‌آید و اسرار تاریک این سازمان را فاش می‌کند. پل ادیما، پدر دامیلا، در تلاش برای انتقام مرگ پسرش به دنبال مغز متفکر این عملیات و ژنرال ایسا، رئیس سابق او، می‌گردد. داستان پیچیده‌ای از جنایات، انتقام، و اسرار تاریک را روایت می‌کند.

لینک های دانلود فصل دوم زخم کاری

برای دانلود قسمت چهارم فصل دوم زخم کاری به همراه تمامی قسمت های منتشر شده وارد لینک زیر شوید.

دانلود فصل دوم زخم کاری

2

 

معرفی سریال مرداب

سریال مرداب، جدیدترین عنوان نمایش خانگی که جایگزین سریال قهوه ترک شده است. سریال مرداب با حضور بازیگران برجسته و متفاوت همچون شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، امیر جعفری در نقش شکیب و مهدی هاشمی است.

این سریال به تهیه کنندگی محمد شاسته و کارگردانی برزو نیک‌نژاد از مهرماه ۱۴۰۲ در زردفیلم عرضه خواهد شد. سریال در ژانر درام معمایی است و در آن بازیگرانی همچون شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، ستاره پسیانی هنرنمایی می کنند.

برای دانلود تمامی قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال مرداب

3

 

معرفی سریال بازنده

بازنده به نوعی مورد انتظارترین سریال نمایش خانگی است که قرار است پاییز امسال مهمان خانه هایمان شود. سریال بازنده، یک درام معمایی هیجان انگیز مانند سریال پوست شیر است که قرار است به صورت هفتگی از زردفیلم منتشر شود.

کارگردان: امین حسین پور

ژآنر: جنایی، هیجانی

بازیگران سریال

صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی محمدی و پیمان قاسم خانی 

خلاصه داستان سریال بازنده

درباره‌ی یک کارآگاه به نام کیانی است که با یک پرونده پیچیده و معمایی روبرو می‌شود. این پرونده رازهای بزرگی از یک خانواده را فاش می‌کند و کیانی باید با استفاده از تمام توانایی‌هایش تا روحیه انتقام و عدالت را در این پرونده حفظ کند.

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بازنده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال بازنده

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها