|

محمدمهدی عسگرپور، تهیه‌کننده:

الان باید کد ملی همه عوامل فیلم را به صداوسیما بدهند تا یک جای دیگری همه را چک کند!

یک تهیه‌کننده و کارگردان گفت: من خودم دیگر این تلویزیون را که در آن سریال ساختم، نمی‌شناسم.

الان باید کد ملی همه عوامل فیلم را به صداوسیما بدهند تا یک جای دیگری همه را چک کند!

به گزارش شبکه شرق، محمدمهدی عسگر پور، تهیه کننده و کارگردان در برنامه جام جم گفت:من خودم دیگر این تلویزیون را که در آن سریال ساختم، نمی‌شناسم.

همچنین از دوری صداوسیما از مردم و مسائل روز جامعه انتقاد کرد و گفت: شما یک دوربین ببند به ماشین از راه آهن بیا تا تجریش، نمی‌توانی پنج دقیقه اش را پخش کنی... این یعنی دور شدن از مردم، نیازها و مسائل شان.

وی همچنین با اشاره به افت شدید مخاطب در صداوسیما گفت: آمار که اعلام نمی‌شود و یا بخشی از آن اعلام می‌شود که ظاهرا خیلی هم دقیق نیست؛ به عبارتی صداوسیما در ارایه آمار هم صادق نیست. وی همچنین اضافه کرد: برخی مسائل اساسا در سریال‌های تلویزیون جایی ندارد؛ مسائلی چون اعتیاد، جوانان، تغییر جنسیت و...که اصولا در نطفه خفه می‌شود. قبلا مدیر گروه شبکه با تهیه کننده هماهنگ می‌کرد و کار جلو می‌رفت. الان باید کد ملی همه عوامل داده شود تا یک جای دیگری همه را چک کند...

وی افزود: شما می‌دانید نسبت نیروهای تولیدی به پشتیبانی در صداوسیما چقدر است؟ این ساختار فربه دیگر نمی‌تواند کار کند. نسبتش چند سال پیش یک به ۱۸ بود! الان را نمی‌دانم. -حالا اداره کل فیلمنامه تاسیس کنید. فکر می‌کنید فیلمنامه‌ها خوب می‌شود؟ این تصور به شدت کودکانه است! 

 

منبع: انتخاب
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها