|

بهترین کتاب شعرعاشقانه برای هدیه دادن

هدیه دادن کتاب شعر یکی از رفتارهایی است که علاوه‌بر ماندگار بودن، حس شما را به طرف مقابل انتقال می‌دهد. کتاب هدیه‌ای گران‌بها که هیچ‌گاه ارزش خود را نزد افراد ازدست نمی‌دهد.

بهترین کتاب شعرعاشقانه برای هدیه دادن

هیچ‌یک از ما نمی‌توانیم منکر احساس لذتی که از دریافت هدیه به ما منتقل می‌شود، شویم. اما همان‌طور که دریافت هدیه برای‌مان بسیار لذت‌بخش است، انتخاب هدیه، به‌خصوص برای افراد خاص سخت و طاقت‌فرسا به‌نظر می‌رسد. انتخاب یک ‌هدیه شیک و مناسب که بیانگر احساس ما به طرف مقابل باشد اغلب با دشواری‌های بسیاری همراه است.

 

کتاب، یکی از غنی‌ترین محصولاتی است که گاهی می‌تواند اهمیتی فراتر از تصور ما داشته باشد. گاهی ژانرهای مختلف کتاب‌ها می‌توانند بیانگر نوع زندگی، احساسات، علایق و خواسته‌های ما باشند. اهمیت کتاب آن‌قدر زیاد است که از آن به‌عنوان ماشین زمان یاد می‌شود.

با توجه به ارزش کتاب یکی از اصلی‌ترین گزینه‌هایی که می‌تواند به‌عنوان هدیه‌ای ارزشمند احساس شما را به مخاطب انتقال دهد کتاب است. با ما همراه باشید تا بهترین کتاب شعر عاشقانه مناسب برای هدیه‌دادن را معرفی کنیم.

کتاب‌های عاشقانه مناسب هدیه دادن کدام‌اند؟

احتمالا برای شما نیز انتخاب یک کتاب با محتوایی زیبا و مناسب برای هدیه دادن سخت باشد. انتخاب کتاب اغلب برای کودکان آسان است؛ اما ممکن است در انتخاب کتاب مناسب برای دیگر عزیزان خود اغلب با مشکل مواجه شوید. در ادامه برخی از بهترین کتاب‌های شعر عاشقانه مناسب برای هدیه دادن به افراد خاص را معرفی می‌کنیم.

2

کتاب هزار سال دوستت دارم

یکی از کتاب‌های خاصی که می‌تواند حس شیرین دوست‌داشته‌شدن را به مخاطب شما القا کند، این کتاب است. ژانر کلی این کتاب همان‌طور که مشخص است احساسی و عاشقانه بوده و قطعا جزء هدایای ارزشمندی است که می‌‌توانید به مخاطبین خاص خود هدیه دهید.

زیبایی این کتاب را از همان بخش آغازین که تقدیم به دوست داشتنی‌تری فرد زندگی می‌شود را می‌توان لمس کرد. بخش‌بخش این کتاب می‌تواند بیانگر احساس شما به فردی باشد که بودنش را بیشتر از هرچیز خواستارید. این کتاب با صفحات گلاسه به چاپ رسیده است. کتاب هزار سال دوستت دارم چه ازلحاظ ظاهری و چه ازلحاظ معنایی جزء به‌یادماندنی‌ترین هدایایی است که می‌توانید به یک نفر دهید.

کتاب مجموعه شعر هوای تازه

این کتاب شعر یکی از مجموعه اشعاری است که جزء آثار معاصر به‌حساب می‌آید. به‌طور کلی در ابتدا قالب اشعار این کتاب نیمایی بوده، اما برخی از اشعار نیز دارای قالب سپید هستند. این مجموعه شعر یکی از بهترین کتاب‌هایی است که شما می‌توانید آن را به علاقه‌مندان به قالب شعری نو هدیه داده و ردی ماندگار را از خود به‌جای بگذارید.

اشعار این کتاب اغلب به‌شکل نثر است اما چینش آن به گونه‌ای در نظر گرفته شده تا شما اوج اشعار شاملو را در کنار اشعار دیگر بیابید. آتش عشق به میهن نیز در سطرسطر این کتاب قابل مشاهده خواهد بود و گاهی چنان شما را غرق در ساختار خود خواهد کرد که گویی مسافر زمان شده و در سرتاسر این تاریخ درحال گردش هستید. از کنار این کتاب نیز نمی‌توان ساده گذر کرد چراکه می‌تواند هدیه‌ای ناب برای عزیزان شما باشد.

کتاب شعر هایکو

یکی از کتاب‌های عاشقانه ژاپنی که دارای اشعاری کوتاه اما مفاهیمی پرمعنا است را باید کتاب هایکو دانست. هایکو یکی از مجموعه اشعار معروف است که به‌خاطر کوتاه بودن ابیات شعر محبوبیت جهانی پیدا کرده است. این کتاب که بیشتر عشق به مضامین طبیعی را سرلوحه کار خود قرار داده با تصوراتی که در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند به‌نوعی جانی تازه به او می‌بخشد.

این کتاب یکی از مجموعه‌هایی است که مضامینی آرامش‌بخش داشته و اغلب مانند یک تراپی برای خواننده عمل می‌کند. اگر شما نیز به‌دنبال هدیه‌ای رسمی و در عین حال جذاب و ماندگار هستید، توصیه می‌کنیم به‌هیچ‌عنوان از مجموعه اشعار کتاب هایکو غفلت نکنید.

مجموعه اشعار چیزی تو کشو نیست

مجموعه اشعار چیزی تو کشو نیست دارای اشعاری عاشقانه و طنز‌آمیز و گاهی تلخ و گزنده است. این کتاب در عین حال خوشی که به خواننده منتقل می‌کند گاهی یادآور خاطرات تلخ است و گاهی روح را ترمیم کرده و مورد نوازش قرار می‌دهد. حس و حال این کتاب دردی است که درمان را درون خود دارد.

این کتاب گزیده 80 شعر از ژانرهای مختلف عاشقانه و به‌نوعی گنیجه‌ شعر مدرن در جهان است. ترکیب واژگان و تصاویر موجود در این کتاب به گونه‌ای است که گاهی مخاطب تمام روح خود را حلاجی‌شده در آن کتاب می‌بیند. توصیه می‌کنیم این کتاب را فقط به مخاطبین خاص خود هدیه دهید، چراکه قطعا می‌تواند یکی از ارزشمند‌ترین هدایا باشد.

3

پرفروش‌ترین کتاب‌های شعر مناسب برای هدیه دادن کدام‌اند؟

یکی از سوال‌هایی که اغلب افراد در این زمینه مطرح می‌کنند انتخاب پرفروش‌ترین کتاب شعر است که به‌نوعی گویای محبوبیت آن در میان افراد است. گاهی کتاب‌ها به‌شکلی خود را در میان ما جای می‌دهند که خواه یا ناخواه درگیر سطربه‌سطر آن شده و زمانی خود را می‌یابیم که انگار مدت طولانی است که شرایط زندگی ما مانند شخصیت‌های موجود در کتاب بوده است.

قدرتی که کلمات موجود در یک کتاب می‌توانند به انسان دهند، قطعا در دنیای مجازی و روزمره‌ای که خود را در آن غرق کرده‌ایم پیدا نخواهد شد. کتاب‌های پرفروش اغلب مضامین و ظاهری زیبا دارند اما به‌هیچ‌وجه از سایر کتاب‌ها نیز غافل نشوید. برای آشنایی با پرفروش‌ترین کتاب‌های سال و همچنین آگاهی از قیمت کتاب  توصیه می‌کنیم حتما به وب سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید.

نکات مهم در انتخاب کتاب شعر مناسب برای هدیه چیست؟

قطعا در انتخاب هر محصولی باید مواردی را در نظر بگرید تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید. این موضوع شامل انتخاب کتاب نیز می‌شود. کتاب را نمی‌توان مانند سایر محصولات دانست، چراکه یک کتاب گاهی روح انسان را نوازش می‌کند و گاه مانند آتش پنهان زیر خاکستر با هجوم خاطرات مجدد شعله‌ور می‌شود.

در انتخاب یک کتاب در ابتدا مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید انتخاب کتاب شعر یا نثر است. پس‌از آن انتخاب ژانر متناسب با شخصیت افراد است که می‌تواند فرد را جذب یک کتاب کرده یا او را از محتوای خود دور کند. اگر قصد خرید کتاب شعر را به عنوان هدیه‌ای خاطره‌انگیز دارید توصیه می‌کنیم از کتاب‌های موجود در وب‌سایت دیجی‌کالا غافل نشوید.

جمع‌بندی

خلاف تصور افراد که اغلب از اهمیت کتاب غافل شده‌اند همچنان کتاب را می‌توان به‌عنوان بهترین هدیه به افراد ارزشمند و خاص اهداء کرد. در این مقاله سعی کردیم بهترین‌ کتاب‌های شعر که برای هدیه مناسب هستند را معرفی کنیم.

هریک از این کتاب‌ها می‌توانند با کلمات خود زندگانی یک شخص را تحت‌تاثیر قرار داده و حتی او را با تغییراتی مواجه کنند. برای انتخاب کتاب مناسب و آشنایی با محتوای آن حتما به سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها