|

اعلام جزئیات پخش مناظره‌ کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما

جزئیات پخش مناظره‌های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما اعلام شد.

اعلام جزئیات پخش مناظره‌ کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما و برگزاری مناظره‌های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد.

«محسن اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مناظره‌های انتخاباتی اظهار کرد: «کمیسیون بررسی تبلیغات را تشکیل دادیم. وزیر کشور رئیس این کمیسیون است؛ جلسه‌هایی هم با ستاد انتخابات صداوسیما داشتیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده است.» 

او ادامه داد: پیشنهاد‌های صداوسیما، برنامه‌های متنوعی بود. مناظره‌هایی با موضوعات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و سیاست خارجه را در نظر داریم.

سخنگوی ستاد انتخابات افزود: برنامه‌ها به معرفی داوطلبین کمک خواهد کرد. امیدوارم با برنامه های متنوع و تفصیلی، داوطلبان برنامه‌های‌شان را برای مردم معرفی کنند.

اسلامی گفت: برای آنکه تجربه موفقی را در انتخابات مجلس در خصوص ۲۰۰ کانال تلویزیونی داشتیم، در انتخابات ریاست‌جمهوری هم سازمان صداوسیما دست پر وارد شده و امیدوارم مردم رضایت داشته باشند.

پخش ۵ مناظره برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از شبکه یک صداوسیما

شبکه یک صداوسیما اعلام کرد: «سازمان صداوسیما در نظر دارد در راستای فضای تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری، پنج مناظره چهارساعته را از شبکه یک سیما تهیه و پخش کند.»

روابط عمومی شبکه یک صداوسیما با صدور یک اطلاعیه، اعلام کرد: «سازمان صداوسیما در نظر دارد در راستای فضای تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری، پنج مناظره چهارساعته را از شبکه یک سیما تهیه و پخش کند.

براساس اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات ریاست جمهوری صداوسیما که پنج‌شنبه گذشته، توسط معاونت سیما منتشر شد، هر کاندیدای ریاست جمهوری، در برنامه مناظره‌های انتخاباتی، فرصت ۱۰۵۰ دقیقه‌ای برای تبلیغات خواهد داشت.

پیرو تصویب پیشنهادهای ستاد انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات، برای کاندیداهای ریاست جمهوری علاوه بر برنامه‌های زنده، تهیه دو مستند تلویزیونی ۳۰ دقیقه‌ای، دو مستند رادیویی ۳۰ دقیقه‌ای و نیز ۳۱ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای روبه دوربین برای گفتگو با مردم هر یک استان‌های کشور از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای کاندیداهای محترم انتخابات ریاست جمهوری است که در صورت تمایل به استفاده از این ظرفیت‌ها لازم است از زمان باقی‌مانده تا آغاز فرصت قانونی تبلیغات برای تهیه و ضبط این برنامه‌ها استفاده کنند.»

در این اطلاعیه تاکید شده است که با توجه به این فرصت زمانی محدود، پیشنهاد ستاد انتخابات رسانه ملی به نامزدهای محترمی که امکان حضور خود در عرصه رقابت انتخابات را زیاد می‌دانند این است که از هم‌اکنون برای آماده‌سازی برنامه‌های ضبطی یاد شده اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها