|

استقبال بی‌نظیر تماشاگران از اجراهای نخست سی‌صد

سی‌صد تمدید شد

640x400 - Tamdid

دومین شب از سی‌صد با حضور بیش از 8 هزار تماشاگر به پایان رسید و این کنسرت‌نمایش برای روزهای 13 و 14 تیرماه تمدید شد و در همان ساعات اولیه، در آستانه تکمیل شدن ظرفیت قرار گرفت.

سی‌صد کار تازه‌ای از سهراب پورناظری، با قلم محمد رحمانیان و تهیه‌کنندگی تهمورس پورناظری است که این بار با داستانی به نام «گات» روی صحنه رفته است.

نوید محمدزاده، بهرام رادان، بهرام افشاری، گوهر خیراندیش، دلنیا آرام، علی براتی، هدیه آزیدهاک و اهورا ابوالحسنی بازیگران صحنه‌ی پروژه‌ی سی‌صد هستند و علی نصیریان هم روی پرده‌ی نمایش آن حضور دارد.

 اشکان کمانگری به عنوان خواننده‌ی میهمان و رضا گوران به عنوان مشاور گروه کارگردانی در این پروژه حضور دارند. تهمورس پورناظری کارگردان هنری، علی براتی کارگردان حرکات فرم، مرتضی نجفی کارگردان نور و محمد قدس مجری طرح این پروژه هستند.

همچنین سارا اسکندری طراح گریم، احمد توکلی طراح صحنه، شایان صفوی طراح صدا و سارا مژده طراح لباس به عنوان دیگر عوامل کنار سهراب پورناظری حضور دارند.

سی‌صد با داستان گات در مجموعه‌ی تاریخی سعدآباد و با حمایت مالی بلوبانک اجرا می‌شود و بلیت آن قابل خرید از سایت ایران کنسرت است.

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها