|

تریلر عبری انیمیشن ایرانی که در سراسر اسرائیل اکران شد!

انیمیشن بچه زرنگ در چند کشور از جمله روسیه و ترکیه اکران شده، توسط اسراییلی‌ها از یک شرکت مالزیایی خریداری شده و آنها فکر می‌کردند این انیمیشن محصول مالزی است اما حالا مشخص شده یک انیمیشن ایرانی را به عبری دوبله و اکران سراسری کرده‌اند

تریلر عبری انیمیشن ایرانی که در سراسر اسرائیل اکران شد!

به گزارش شبکه شرق، انیمیشن «بچه زرنگ» با عنوان عبری «ببر سخنگو / נמר מי שמדבר» به کارگردانی بهنود نکویی اوایل ماه جاری با دوبله عبری ایتامار اولیر، رانی آلون، عساف داغانی، سعار بدیشی و ... در سینماهای سراسر سرزمین های اشغالی تحت کنترل اسرائیل اکران شد و پس از آنکه مشخص نیست فیلم ایرانی است، جنجالی به پا شد.

این انیمیشن که در چند کشور از جمله روسیه و ترکیه اکران شده، توسط اسراییلی‌ها از یک شرکت مالزیایی خریداری شده و آنها فکر می‌کردند این انیمیشن محصول مالزی است اما حالا مشخص شده یک انیمیشن ایرانی را به عبری دوبله و اکران سراسری کرده‌اند! موضوعی که باعث جنجالی بیشتر شده اینکه رسانه‌های اسرائیل گزارش کرده‌اند استودیویی سازنده بچه زرنگ اعلام کرده درصدی از درآمد این فیلم را به بچه‌های غزه می‌دهد که به ادعای اسراییلی‌ها معادل 140 هزار دلار است و این موضوع در میانه جنگ غزه، خشم افکارعمومی اسرائیل را در پی داشته است. تریلر نسخه عبری انیمیشن که در اسرائیل اکران شده را می‌بینید.

 

 

 

حجم ویدیو: 7.94M | مدت زمان : 00:01:54
منبع: تابناک
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها