|

تفاوت مدل های مختلف ردمی نوت 11

گوشی‌های سری ردمی نوت 11 شیائومی از نظر ظاهری شباهت‌ زیادی به هم دیگه دارند. اما از نظر سخت افزاری تفاوت‌های زیادی با هم دیگه دارند و این نکته اون‌ها رو از هم دیگه متمایز کرده است.

تفاوت مدل های مختلف  ردمی نوت 11

 

گوشی‌های سری ردمی نوت 11 شیائومی از نظر ظاهری شباهت‌ زیادی به هم دیگه دارند. اما از نظر سخت افزاری تفاوت‌های زیادی با هم دیگه دارن و این نکته اون‌ها رو از هم دیگه متمایز کرده. اگه به طور کلی بخواهیم نظر بدهیم باید بگویم که شیائومی فکر تمام سطوح بازار بوده و سعی داشته کاری کند تا همه بتوانند از سری ردمی نوت 11 بهره‌مند باشند. هرکدام از گوشی‌های ردمی نوت 11 یک نقطه‌ی قوت خاص دارند که شیائومی اونا رو به نحو احسن پیاده سازی کرده. مثلا یک مدل دوربین خیلی باکیفیتی دارد و یک مدل از پردازنده‌ی قدرتمندی برخورداراست و حتی یک مدل از شارژ سریع بهتری نسبت به دیگر مدل‌ها برخورمی باشد.

پس از عرضه‌ی موفق خانواده‌ی ردمی نوت 8، شیائومی تصمیم گرفت تا وقت و تمرکز بیشتری روی مدل‌های ردمی نوت بذاره و بعد از ناکامی در عرضه‌ی خانواده‌ی ردمی نوت 9 و 10، به یک موفقیت تمام عیار برای عرضه‌ی خانواده‌ی ردمی نوت 11 رسید.

Redmi note 11 pro+:

 

Redmi Note 11 Pro+ یکی از بهترین مدل‌های سری ردمی نوت 11 هست که از نظر عملکرد در تمام زمینه‌ها بهترین بوده حتی از نظر طراحی نیز بهتر از دیگر مدل ها است.

ردمی نوت 11 پرو 128 رم 8 گیگابایت

 

Redmi Note 11:

اما پر طرفدارترین گوشی خانواده، نسخه‌ی استاندارد ردمی نوت 11 هست. شیائومی سعی داشته در این گوشی تعادل را برقرار کنه و کاری کنه که نسخه‌ی استاندارد از همه نظر یک گوشی معمولی رو به خوب باشه. ز چیپست اسنپدراگون 680 تا دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، همه و همه این گوشی را تبدیل به یک میان‌رده‌ی نسبتا خوب و مناسب نمودن.

Redmi Note 11 Pro

 

ردمی نوت 11 پرو یکی دیگه از اعضای این خانواده هست که شیائومی سعی کرده تمرکز خودش رو روی صفحه نمایش و دوربین این گوشی بذاره. دوربین 108 مگاپیکسلی ردمی نوت 11 پرو یکی از بهترین‌ها در بین هم رده‌های خودشه و حرف‌های زیادی در زمینه‌ی عکاسی برای گفتن داره.

Redmi note 11 SE

ردمی نوت 11 اس ای، پایین رده ترین گوشی این خانواده هست که شیائومی اون رو برای قسمت اقتصادی بازار در نظر گرفته. همه چیز در این گوشی اقتصادی هست و غول چینی حتی از نظر ظاهری هم این گوشی رو طوری طراحی کرده که با دیگر اعضای خانواده تفاوت داشته باشه. بدنه‌ی تماما پلاستیکی، ماژول دوربین دوگانه و پردازنده‌ی دیمنسیتی 700 مدیاتک، نوید یک میان‌رده‌ی اقتصادی را به ما میدن.

دوربین و باتری کلید واژه‌ی شیائومی برای تمام اعضای خانواده‌ی ردمی نوت هستن. غول تکنولوژی چین در تمامی اعضای ردمی نوت 11 از دوربین و باتری خوبی استفاده کرده و اگر هرکدام از مدل‌ها رو خریداری کنین، مطمئنا این دو مورد شما را شگفت  زده خواهند کرد.

شاید برای شما جالب باشه که حتی از نظر سیستم صوتی و مدل اسپیکر نیز، گوشی‌های سری ردمی نوت 11 با هم دیگه تفاوت دارن. چند مدل از سیستم صوتی تک اسپیکره بهره‌مند هستن و مدل‌های دیگه از سیستم صوتی استریو و مدل‌های استریو نیز خودشون به دو قسمت تقسیم میشن؛ یکی سیستم‌های صوتی استریو که توسط خود شیائومی تیونینگ شدن و دیگری سیستم‌های صوتی که توسط غول دنیای صدا یعنی برند JBL تیونینگ شدن.

اگه نگاهی به همه‌ی موارد داشته باشیم متوجه میشیم که خانواده‌ی ردمی نوت 11 گوشی‌هایی هستن که برای تمام سلایق طراحی شدن و موقع خرید باید دقت داشته باشین که نیاز شما چیست و کدوم مدل میتونه نیازهای مختلف شما رو برطرف کنه.

 

Redmi Note 11E Pro

Redmi Note 11E Pro یکی دیگه از بهترین گوشی‌های این خانواده‌ی پرجمعیته. گوشی‌ای که علاوه بر طراحی خوب و زیبایی که داره، از سخت افزار به نسبت قدرتمندی بهره منده و از شبکه مخابراتی فایوجی هم پشتیبانی می‌کنه. این گوشی از چیپست میان‌رده اسنپدراگون 695 فایوجی به عنوان قلب تپنده‌ی خودش استفاده می‌کنه و از صفحه نمایش سوپرامولد 120 هرتزی با کیفیت بهره‌منده.

البته یادمان نرود که شیائومی بعضی از اعضای خانواده‌ی ردمی نوت 11 رو فقط برای بازار چین عرضه کرده و در مقیاس جهانی قرار نیست دسترسی‌‍ای به این مدل‌ها وجود داشته باشه.

Redmi note 11T Pro Plus

ردمی نوت 11 تی پروپلاس یکی دیگه از گوشی‌های قدرتمند این خانوادس. به واسطه‌ی چیپست دیمنسیتی 8100 و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، ردمی نوت 11 تی پروپلاس، یکی به یکی از قدرتمندترین اعضای این خانواده‌ی پرجمعیت تبدیل شده.

در مجموع، خانواده‌ی ردمی نوت 11 یکی از پرجمعیت‌ترین سری گوشی‌های هوشمند نه تنها شیائومی، بلکه کل برند ها هست. با وجود تنوعی که در این سری وجود داره، دست شما برای خرید هیچوقت خالی نخواهد موند.

اگه قصد خرید گوشی میان‌رده‌ی با کیفیت از برند شیائومی رو دارین، بد نیست نگاهی به خانواده ردمی نوت 11 بی‌اندازید؛ قطعا یک گوشی را برای خرید پیدا خواهید کرد و مطمئنا از خریدتون راضی خواهید بود؛ چرا که تک تک اعضای این خانواده پر جمعیت از ارزش خرید بالایی برخوردارن و شیائومی در تولید سری ردمی نوت 11 بسیار هوشمند عمل کرده.

این احتمال وجود داره که به زودی شاهد عرضه عمومی خانواده ردمی نوت 12 به بازار موبایل باشیم، اما خانواده‌ی ردمی نوت مثل هندوانه‌ی دربسته هستن.پس باید به سراغ خانواده‌ای بروید که جواب خود را پس داده باشد و چه مدل‌هایی بهتر از سری ردمی نوت 11.

 

اگر قصد خرید گوشی‌ شیائومی خانواده ردمی نوت 11 را دارید، با کلیک بر روی این لینک میتونید میان‌رده‌های با کیفیت و خوش ساخت شیائومی رو از سایت گوشی شاپ تهیه کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها