|

خرید اقساطی ساعت هوشمند، سریع و راحت

این روزها اگر به دست و ساعت آدم‌ها دقت کنید، متوجه می‌شوید که بیشتر مردم به جای ساعت‌های مچی معمولی از ساعت هوشمند استفاده می‌کنند. ساعت‌های هوشمند قابلیت‌های زیادی دارند و فقط ساعت را نشان نمی‌دهند. تعداد قدم‌ها، برنامه‌ی ورزشی، پاسخ‌دادن به پیام‌ها و تماس از جمله امکانات متنوع ساعت‌های هوشمند هستند.

خرید اقساطی ساعت هوشمند، سریع و راحت

این روزها اگر به دست و ساعت آدم‌ها دقت کنید، متوجه می‌شوید که بیشتر مردم به جای ساعت‌های مچی معمولی از ساعت هوشمند استفاده می‌کنند. ساعت‌های هوشمند قابلیت‌های زیادی دارند و فقط ساعت را نشان نمی‌دهند. تعداد قدم‌ها، برنامه‌ی ورزشی، پاسخ‌دادن به پیام‌ها و تماس از جمله امکانات متنوع ساعت‌های هوشمند هستند. اگر تصمیم گرفتید امسال ساعت هوشمند بخرید، در این مقاله شما را با انواع ساعت‌های هوشمند در بازار معرفی می‌کنیم و درباره‌ی روش خرید اقساطی ساعت هوشمند توضیح می‌دهیم.

نکات مهم در خرید ساعت هوشمند

یکی از مهم‌ترین مسائل در خرید ساعت هوشمند، قیمت آن است. البته اگر از روش خرید قسطی استفاده کنید، گزینه‌ی قیمت و بودجه را کنار می‌گذارید و بدون توجه به هزینه ساعت هوشمند، بهترین محصول را می‌خرید. بعد از قیمت، امکانات، فرم و صفحه‌ نمایش، حسگرهای حرکتی و پایش سلامتی، امکانات رابط کاربری، زمان شارژدهی باتری و لوازم جانبی از دیگر نکته‌های مهم در خرید ساعت هوشمند هستند. در این بخش، مهم‌ترین نکته‌ها را توضیح می‌دهیم:

فرم و صفحه نمایش

بیشتر خریداران ساعت هوشمند به فرم و صفحه نمایش آن توجه می‌کنند. صفحه نمایش ساعت‌های هوشمند در شکل‌های گرد، مربعی یا مستطیلی ساخته می‌شوند. دستبندهای سلامتی مستطیلی شکل هستند. نوع صفحه نمایش ساعت‌های هوشمند معمولا LCD و OLED است. اگر روشنایی و وضوح صفحه برای شما مهم است، صفحه نمایش OLED بخرید. درصورتی‌که می‌خواهید از ساعت هوشمند برای پاسخ‌دادن به تماس‌ها و دیدن اعلان‌ها استفاده کنید، صفحه نمایش LCD گزینه بهتری است.

images_1683705835_645b4febcb04a.png

حسگرهای حرکتی و پایش سلامتی

کسانی‌که اهل ورزش‌های استقامتی مثل دو و کوه‌نوردی هستند، بهتر است به امکانات جانبی، حسگرهای حرکتی و پایش سلامتی آن توجه کنند. هرچقدر حسگرهای حرکتی ساعت هوشمند دقیق‌تر باشد، قیمت آن هم بیشتر است. البته اگر از امکان خرید قسطی ساعت هوشمند استفاده کنید، نگران قیمت آن نخواهید بود و می‌توانید بهترین ساعت هوشمند را با دقیق‌ترین حسگرها تهیه کنید. بعضی از این ساعت‌های هوشمند می‌توانند به طور خودکار فعالیت ورزشی شما را تشخیص دهند و حسگر مخصوصی هم برای تشخیص اکسیژن خون دارند.

زمان شارژدهی باتری

ساعت‌های هوشمند ارزان‌تر ضعیف‌تر هستند و امکانات محدودتری دارند. این ساعت‌ها می‌توانند بین ۷ تا ۱۵ روز کار کنند. ساعت‌هایی که گران‌تر هستند و امکانات بیشتری دارند، شارژدهی کمتری هم دارند. مثلا، اگر اپل واچ یا گلکسی واچ بخرید، باید آن هر ۳ روز یک بار شارژ کنید.

معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند در بازار

ساعت‌های هوشمند در بازه‌های قیمتی و مدل‌های متنوعی در بازار به فروش می‌رسند. اگر بخواهیم با توجه به بازه‌های قیمتی متنوع، بهترین مدل‌های ساعت هوشمند را معرفی کنیم، به محصولات زیر می‌رسیم:

ساعت هوشمند شیائومی هایلو LS02

این ساعت هوشمند قیمت مناسب و امکانات قابل قبولی دارد. با خرید ساعت هوشمند شیائومی شما می‌توانید کیفیت خواب و ضربان قلبتان را بررسی کنید. صفحه نمایش دستگاه ۱.۴ اینچ است و با پنل TFT ساخته شده است. ساعت هوشمند شیائومی مصرف انرژی بالایی ندارد و با باتری ۲۶۰ میلی‌آمپر کار می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به وزن ۳۸ گرمی، اندازه‌ ۴۸ میلی‌متری صفحه، بدنه فلزی، گواهی IP68 و امکانات سنجش خواب اشاره کرد.

مچ‌بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

این مچ‌بند برای ورزشکارها بهترین گزینه است. باتری دستگاه ۱۸۰ میلی‌آمپر بر ساعت است و می‌تواند در حالت استندبای ۳ هفته شارژ را ندارد. اگر از مچ‌بند در حالت معمولی استفاده کنید، بین ۷ تا ۱۵ روز شارژش را نگه می‌دارد. صفحه نمایش مچ‌بند می بند ۱.۶۲ اینچ است و در حالت Always on display قرار دارد. با استفاده از ویژگی می‌توانید ساعت و تاریخ را به راحتی ببینید و از جزئیات بالای صفحه نمایش لذت ببرید. ویژگی مثبت دیگر این مچ‌بند، ابعاد کوچک و وزن ۱۳ گرمی آن است. همچنین، با استفاده از ساعت هوشمند می بند می‌توانید سطح اکسیژن خون و سلامتی را بررسی کنید. مچ‌بند می بند در مقابل نفوذ آب مقاوم است و می‌توانید به راحتی با آن شنا کنید.

ساعت هوشمند اپل واچ ۳

اگر دوست دارید اپل واچ بخرید، ساعت هوشمند اپل واچ ۳ ارزان‌ترین ساعت هوشمند اپل در بازار است. بدنه این ساعت استیل ضدزنگ و ضخامتش ۱۱ میلی‌متر است. بند اپل واچ از سیلیکون ساخته شده است و امکان تعویض بند هم وجود دارد. میکروفون و اسپیکر ساعت روی لبه چپ آن قرار دارد. اپل واچ ۳ در مقابل آب مقاوم است و می‌توانید از آن هنگام شناکردن هم استفاده کنید. روی لبه راست ساعت هم تاج معروف چرخشی و دکمه فیزیکی طراحی شده است. با استفاده از دکمه‌ها می‌توانید ساعت را بهتر کنترل کنید.

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵

گلکسی واچ ۵ طراحی کوچک و ظریفی دارد و در مقابل نفوذ آب مقاوم است. بدنه ساعت از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و گواهی IP68 دارد. در لبه راست ساعت، دو دکمه فیزیکی وجود دارد که برای کنترل بهتر ساعت استفاده می‌شود. همچنین، از این دکمه‌ها برای اندازه‌گیری چربی و آب بدن هم می‌توان استفاده کرد.

مزایای خرید اقساطی ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند و مچ‌بندهایی که در این مقاله معرفی شده‌اند، بهترین محصولات موجود در بازار هستند. اگر دوست دارید در مدت زمان خیلی کمی صاحب بهترین مچ‌بند شوید، ما خرید قسطی ساعت هوشمند را پیشنهاد می‌کنیم. پلتفرم‌ها و سایت‌های زیادی برای خرید قسطی وجود دارند. شما می‌توانید ویژگی‌ها و شرایط آن‌ها را بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید. سایت‌هایی که برای خرید قسطی از شما ضامن نمی‌خواهند، گزینه‌ی بهتری هستند. با خرید قسطی فقط بخشی از هزینه‌ ساعت هوشمند را پرداخت می‌کنید و برای پرداخت باقی‌مانده هزینه فرصت دارید. بنابراین، سریع‌ترین و راحت‌ترین راه برای خرید ساعت هوشمند، خرید قسطی است. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها