|

بهترین گان‌های پابجی موبایل برای هر مپ

بهترین گان‌های پابجی موبایل برای هر مپ

پابجی موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها برای علاقمندان به دنیای گیم است. این بازی در هر مرحله از انتشار با تغییراتی همراه می‌شود و یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن، گان‌ها و یا سلاح‌ها هستند. این موارد باید با دقت بالایی بررسی شده و بهترین آن‌ها برای نبرد در شرایط مختلف انتخاب شوند. در غیر این صورت نمی‌توانید در موقعیت‌های حساس بازی حریف خود را از میدان خارج کنید. به همین دلیل آشنایی با UC Satın Al برای هر مپ ضرورت و اهمیت ویژه‌ای داشته و در این شرایط نباید تنها به قدرت تخریب سلاح‌ها بدون در نظر گرفتن سرعت ریلود اسلحه و یا نرخ شلیک آن توجه داشته باشید. در این مقاله بهترین گان‌های پابجی موبایل برای هر مپ را معرفی کرده و برخی از مهمترین ویژگی‌های آن‌ها را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

 

اسلحه Groza

از نظر بسیاری از گیمرها گروزا یکی از بهترین گان‌های پابجی موبایل برای هر مپ است. چراکه علاوه بر برخورداری از قدرت تخریب بالا، سرعت شلیک و یا نرخ شلیک قابل توجهی هم دارد. اما با این حال این اسلحه بدون عیب و ایراد نیز نبوده و برای استفاده از آن با محدودیت‌هایی مواجه خواهید شد.

یکی از مهمترین این محدودیت‌ها دسترسی به آن تنها در ایردراپ‌ها است. شما می‌توانید به این اسلحه در شرایطی دسترسی داشته باشید که بر سر جنازه حریفی که او را از بین برده‌اید واقع شده‌اید. از سوی دیگر ممکن است برخی از بازیکنان این بازی در مدت زمان ریلود کردن آن که چیزی در حدود ۳ ثانیه طول می‌کشد با مشکل مواجه شوند.

سرعت Orelon گلوله‌ای که از این اسلحه خارج می‌شود ۷۱۵ متر بر ثانیه بوده و از رنج صفر ۱۰۰ تا ۳۰۰ هم برخوردار شده است. بهره‌مندی از حجم خشاب تا ۴۰ گلوله و ظرفیت ۵۰۰ از دیگر ویژگی‌های این سلاح است. 

اسلحه M416

اگر تمایل دارید یکی از بهترین گان‌های پابجی موبایل برای هر مپ را انتخاب کرده و با آن مشغول بازی شوید بهتر است با اسلحه ام ۴۱۶ آشنا شده و ویژگی‌های آن را به دقت بررسی کنید. بیشتر بازیکنان به این دلیل استفاده از این اسلحه را به دیگر سلاح‌ها ترجیح می‌دهند که از لگد کمتری برخوردار شده و از دسته سلاح‌های اتوماتیک به شمار می‌رود.

این اسلحه از قدرت تخریب چندان بالایی برخوردار نشده با این حال سرعت آتش زایی آن بی‌نظیر است. به طور کلی چیزی در حدود ۳.۲ ثانیه وقت کافی است تا یک خشاب کامل از این اسلحه در سینه دشمن خالی شود. این مدت زمان بسیار کوتاه‌تر از دیگر سلاح‌ها بوده و می‌تواند دشمن را با سرعت بالاتری از میدان نبرد خارج سازد.

برخورداری از حجم خشاب تا ۴۰ گلوله از نوع ۵.۵۶ میلیمتری از دیگر ویژگی‌های این اسلحه است. سلاح ام ۴۱۶ از ظرفیت ۵۰۰ برخوردار شده و بازیکنان می‌توانند ۵ عدد تجهیزات جانبی بر روی آن سوار کنند.

22222222

اسلحه AUG A3

این اسلحه را می‌توان در فهرست بهترین گان‌های پابجی موبایل برای هر مپ جای داد، با وجود اینکه بازیکنان تنها می‌توانند از طریق ایردراپ‌ها به آن دسترسی داشته باشند. این اسلحه هندلینگ قابل توجهی داشته و به همین دلیل هم سلاحی بسیار ارزشمند برای بازیکنان است.

اما نباید نسبت به معایب و محدودیت‌های آن هم بی‌توجه باشید که یکی از مهمترین آن‌ها سرعت ریلود نسبتاً بالا است. یعنی چیزی معادل ۳ ثانیه طول می‌کشد تا این سلاح ریلود شود. از سوی دیگر سرعت شلیک آن تا حدودی کند به نظر می‌رسد.

با این حال می‌توانید شاهد پایداری بیشتر آن در شلیک‌ها بوده و در نبردهای راه دور از آن استفاده کنید. در واقع در نبردهای نزدیک بازیکنان نمی‌توانند از این ویژگی بهره‌مند شوند، چراکه سرعت اهمیت بسیار زیادی دارد. این اسلحه بیشترین میزان آسیب را به دشمن در حداکثر فاصله ۷۰ متری وارد می‌سازد و سرعت اولیه گلوله‌ها در آن ۹۴۰ متر بر ثانیه است.

نوع گلوله‌های این اسلحه ۵.۵۶ میلیمتری بوده و دارای ظرفیت ۵۰۰ است. بازیکنان می‌توانند تعداد ۴ تجهیزات جانبی را بر روی این اسلحه سوار کنند.

اسلحه Beryl M762

اسلحه بریل ام ۷۶۲ را به این دلیل می‌توان در میان بهترین گان‌های پابجی موبایل برای هر مپ جای داد که از سرعت بسیار بالای شلیک گلوله برخوردار شده است. پس با استفاده از آن بازیکنان می‌توانند در هر ثانیه آسیب‌های بیشتری را به دشمن وارد کنند. این اسلحه را می‌توانید به راحتی و بدون دردسر در هر نقطه‌ای پیدا کنید.

حواستان باشد که این سلاح به دلیل برخورداری از سرعت بالای شلیک، لگد زیادی هم دارد و برای برطرف ساختن این ایراد باید حتماً یک دسته کنترل کننده لگد به آن وصل کنید. این سلاح دارای سرعت اولیه گلوله ۷۴۰ متر بر ثانیه بوده و حجم خشاب آن تا ۴۰ گلوله است.

نوع گلوله‌های این سلاح ۷.۶۲ میلیمتری بوده و ظرفیت آن ۵۰۰ است. بازیکنان می‌توانند از ۴ عدد تجهیزات جانبی بر روی این اسلحه استفاده کنند.

33333333

اسلحه AKM

اگر به دنبال یک سلاح تهاجمی بسیار قدرتمند از میان بهترین گان‌های پابجی موبایل برای هر مپ هستید می‌توانید این اسلحه را انتخاب کنید. سلاحی که قادر به شلیک گلوله‌های ۷.۶۲ میلیمتری بوده و ظرفیت آن نیز بزرگ است. با این حال لگد بالایی هم دارد.

بازیکنان می‌توانند این اسلحه را بر روی حالت تک تیر تنظیم کنند و از آن در نبردهای نزدیک استفاده کنند. از این سلاح می‌توانید حتی در مواقعی استفاده کنید که حریف شما از جلیقه و کلاه ایمنی استفاده کرده است.

از آنجایی که این اسلحه دارای برد ۵۰ متر بوده و میزان آسیب رسانی آن کم کم تا ۲۹۰ متر کاهش پیدا می‌کند، پس بهتر است در مواقعی که با بازیکنان زره پوش سنگین مواجه می‌شوید که در فاصله‌های دور واقع شده‌اند از آن استفاده نکنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها