|

وزیر ارتباطات خبر داد:

۲۰ گیگ ترافیک رایگان داخلی به کاربران برای روزهای انتخابات/ ویدئو

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هئیت دولت خبر از فعال سازی بسته ۲۰ گیگابایتی ترافیک داخلی به عنوان هدیه به کاربران ایرانی داد.

۲۰ گیگ ترافیک رایگان داخلی به کاربران برای روزهای انتخابات/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز(۲۳ خرداد) هئیت دولت  خبر از فعال سازی بسته ۲۰ گیگابایتی ترافیک داخلی به عنوان هدیه به کاربران ایرانی داد تا بتوانند از برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در پیام‌رسان‌های داخلی و تلوبیون استفاده کنند.

آنطور که زارع‌پور اعلام کرد، امروز پیامکی شامل کد دستوری برای کلیه کاربران پیامک خواهد شد و هر کاربر در صورت تمایل می‌تواند با شماره‌گیری این کد دستوری از بسته ۲۰ گیگا بایتی ترافیک داخلی رایگان استفاده کند.

او در این مورد گفت: «برای بحث انتخابات بسته ویژه تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در فضای شبکه‌های اجتماعی داخلی پیش بینی کرده‌ایم. آنها می‌توانند کانال‌های خودشان و هوادارانشان و کانال های استانی داشته باشند و تیک آبی بگیرند که مطالب آنها مورد تایید نامزدهاست.» همچنین او تاکید کرد در کنار این امکانات بسته های تبلیغاتی برای معرفی کانال‌ها به مخاطبان در پیام رسان‌های داخلی در نظر گرفته شده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها