|

پاسخ آذری جهرمی به ادعاها و اتهامات جدید «قاضی‌زاده هاشمی»:

مردم پاسخ سخنان دروغ «کاندیدای پوششی جبهه پایداری» را خواهند داد/ ویدئو

«محمدجواد آذری جهرمی» با انتشار یک ویدئو، به ادعاها و اتهامات «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» علیه خود و دولت حسن روحانی واکنش نشان داد.

مردم پاسخ سخنان دروغ «کاندیدای پوششی جبهه پایداری» را خواهند داد/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق،  «محمدجواد آذری جهرمی» به ادعاها و اتهامات اخیر «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» که این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جریان مناظره انتخاباتی در صداوسیما مطرح کرده بود، در صداوسیما واکنش نشان داد.

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات دولت دوازدهم و عضو ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، به ادعاها و اتهامات اخیر «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» در خصوص قطع سراسری اینترنت در حوادث آبان ۹۸ و فیلترینگ اینترنت که این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جریان مناظره انتخاباتی در صداوسیما مطرح کرده بود، واکنش نشان داد و پاسخ اتهامات و ادعاهای «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» را داد.

«محمدجواد آذری جهرمی» با انتشار یک ویدئو، در واکنش به ادعاها و اتهامات اخیر «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» در خصوص علیه قطع سراسری اینترنت در حوادث آبان ۹۸ و فیلترینگ اینترنت در صداوسیما  نوشت: «پاسخ سخنان دروغ کاندیدای پوششی جبهه پایداری را مردم در روز جمعه و پای صندوق‌های رأی خواهند داد.»

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در کانال تلگرامی خود، در پاسخ به اتهامات «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» نوشت:

«پاسخ سخنان دروغ کاندیدای پوششی جبهه پایداری را مردم در روز جمعه و پای صندوق‌های رأی خواهند داد! ان‌شاءالله…

دیروز در جمع مردم عزیز در قم، ارومیه، بندرعباس و جم، اشاره‌ای به اظهارات دروغشان کردم، خودتان ببینید.»

منبع: کانال تلگرامی محمدجواد آذری جهرمی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها