|

برنامه‌های هوش مصنوعی اپل به تعویق افتاد

ویژگی‌های هوش مصنوعی آینده اپل دیرتر از زمان مورد انتظار به بازار عرضه می‌شوند و نرم‌افزارهای جدید آیفون و آیپد که قرار است به زودی وارد بازار شوند، فاقد این ویژگی‌ها خواهند بود.

 برنامه‌های هوش مصنوعی اپل به تعویق افتاد

 بلومبرگ گزارش داده که ویژگی‌های هوش مصنوعی آینده اپل دیرتر از زمان مورد انتظار به بازار عرضه می‌شوند و نرم‌افزارهای جدید آیفون و آیپد که قرار است به زودی وارد بازار شوند، فاقد این ویژگی‌ها خواهند بود. همچنین سازنده آیفون در حال برنامه‌ریزی برای عرضه اپل اینتلیجنس (Apple Intelligence) به مشتریان به عنوان بخشی از به روز رسانی نرم افزاری است که تا ماه اکتبر ارائه می‌شود. ویژگی‌های هوش مصنوعی چند هفته پس از عرضه اولیه iOS 18 و iPadOS 18 در ماه سپتامبر، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

 اپل در نظر دارد تا در هفته جاری اپل اینتلیجنس را برای اولین بار جهت آزمایش زودهنگام از طریق نسخه‌های بتای iOS 18.1 و iPadOS 18.1 در اختیار توسعه‌دهندگان نرم‌افزار قرار دهد.

 در ماه ژوئن، اپل بر تقویت هوش مصنوعی خود با تعدادی از ویژگی‌های جدید و توسعه‌های نرم‌افزاری برای آیفون و سایر دستگاه‌های خود تأکید کرد تا کاهش فروش در محصولات این شرکت را جبران کند.

 Apple Intelligence، یک ویژگی هوش مصنوعی برای تولید متن، تصاویر و سایر محتواها بر اساس دستور، در iPhone 15 Pro، iPhone 15 Pro Max و دستگاه‌های دارای تراشه M1 و نسخه‌های بعدی موجود است. ویژگی iPhone Mirroring در MacOS Sequoia نیز به کاربران این امکان را می‌دهد تا صفحه نمایش آیفون خود را در رایانه‌های مک مشاهده کرده و با آن تعامل داشته باشند.

 به نظر می‌رسد یکی از دلایل اپل برای به تعویض انداختن عرضه ویژگی‌های هوش مصنوعی، قوانین اتحادیه اروپا باشد. این قوانین اپل را ملزم می‌کنند تا اطمینان حاصل کند که این ویژگی‌های جدید با محصولات و خدمات رقیب سازگار هستند.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها