|

برای مقابله با تهدیدهای سایبری؛ 100 میلیارد تومان اعتبار به سازمان ثبت احوال اختصاص یافت

هیئت وزیران100 میلیارد تومان اعتبار به سازمان ثبت احوال کشور اختصاص داد. هدف از این اعتبار که در قالب تجهیزات ارائه می‌شود، مقابله با تهدیدها و بحران‌های سایبری است.

برای مقابله با تهدیدهای سایبری؛ 100 میلیارد تومان اعتبار به سازمان ثبت احوال اختصاص یافت
خبرنگار: مجتبی آستانه

هیئت وزیران در جلسه 20 تیر ماه، 100 میلیارد تومان اعتبار به سازمان ثبت احوال کشور اختصاص داد. هدف از این اعتبار که در قالب تجهیزات ارائه می‌شود، مقابله با تهدیدها و بحران‌های سایبری است.

به گزارش «فن‌زی» در متن این مصوبه آمده «برای مقابله با تهدیدات و بحران‌های سایبری از طریق ارائه خدمات به صورت الکترونیکی (در قالب دولت الکترونیک)، تجهیز و ارتقای توانمندی‌های مرکز داده و توسعه زیرساخت فناوری» این اعتبار (تجهیزات) در اختیار سازمان ثبت احوال قرار گرفته که باید طبق مقررات هزینه شود.

حمله سایبری

 

سازمان ثبت احوال کشور موظف است گزارش عملکرد این مصوبه را هر سه ماه یک بار به سازمان برنامه و بودجه و مدیریت بحران کشور ارسال کند.

جدولی در پیوست این مصوبه قرار دارد که جزئیات این تجهیزات را تعیین کرده است. از جمله اقلام این فهرست می‌توان به "UPS 400 K & Battery"، خنک کننده "Inrow 60cm"، سرور "HPE DL380 G11"، دستگاه ذخیره ساز "Unity 880 XT" و "Switch access nexus 93180" اشاره کرد.

حمله سایبری

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها