|

گارانتی و تعمیر در شعبه مرکزی دیجی‌کالا سرویس

گارانتی و تعمیر در شعبه مرکزی دیجی‌کالا سرویس

شعبه مرکزی دیجی‌کالا سرویس افتتاح شد. این شعبه در تهران و در طبقه دوم بازار موبایل قرار دارد تا پاسخگوی نیازهای مصرف‌کنندگان کالاهای الکترونیک باشد.

دیجی‌کالا سرویس از سال 1398 کارش را برای ارائه خدمات به‌روز و مطمئن برای کالاهای الکترونیکی آغاز کرده و به عنوان یکی از گارانتی‌های معتبر کشور خدمات مختلفی مانند تعمیر، بیمه تجهیزات الکترونیک و گارانتی به مشتریان ارائه می‌دهد.

در شعبه مرکزی دیجی‌کالا سرویس خدمات تعمیر و گارانتی به کالاهای الکترونیک یعنی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، هدفون، اسپیکر و کنسول بازی، ارائه می‌شود. گارانتی کالاهای الکترونیکی بدون گارانتی از دیگر خدمات شعبه حضوری دیجی‌کالا سرویس است.

ویژگی خاص شعبه حضوری دیجی‌کالا سرویس این است که خدمات مرکز فقط به مشتریان دیجی‌کالا اختصاص ندارد و کسانی که خریدشان را از دیجی‌کالا انجام نداده‌اند هم می‎‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

برای پرداخت هزینه‎‌های گارانتی، تعمیر، بیمه و حتی خرید از دیجی‌کالا می‌توانید از وام‌های دیجی‌پی استفاده کنید. این وام یک ساعت پس از ثبت درخواست در اپلیکیشن دیجی‌پی و ارائه چک، تا سقف 100 میلیون تومان به متقاضی پرداخت می‌شود.

یک گنجه هوشمند هم در دیجی‌کالا سرویس قرار داده شده و مشتریان دیجی‌کالا با انتخاب گزینه دریافت حضوری هنگام ثبت سفارش و انتخاب گنجه شعبه بازار موبایل ایران، می‌توانند سفارش‌های خود از دیجی‌کالا را تحویل بگیرند.

دیجی‌کالا بیزنس هم در این مرکز مکانی برای انعقاد قراردادهای دو طرفه میان شرکت‌ها و بیزینس‌ها دارد و کسب‌وکارها و شرکت‌ها می‌توانند با حضور در این شعبه به انعقاد قرارداد بپردازند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها