|

های‌وب: دلیل اختلال امروز اینترنت خطای انسانی بود

شرکت اینترنتی های‌وب در اطلاعیه‌ای مشکل به وجود آمده را ناشی از خطای انسانی پرسنل نگهداری عنوان کرده که موجب قطع ۵۵ دقیقه مرکز داده ایرانیان شده است.

های‌وب: دلیل اختلال امروز اینترنت خطای انسانی بود

از صبح امروز (27 شهریور) بسیاری از سایت‌های داخلی از دسترس خارج شدند و اختلال در دسترسی به سرویس‌های بین‌المللی نیز گزارش شده بود. حالا شرکت اینترنتی های‌وب در اطلاعیه‌ای مشکل به وجود آمده را ناشی از خطای انسانی پرسنل نگهداری عنوان کرده که موجب قطع ۵۵ دقیقه مرکز داده ایرانیان شده است.

در اطلاعیه های‌وب آمده است: «در راستای سیاست‌های وزارت ارتباطات مبنی بر شفافیت در ارائه اطلاعات به کلیه ذینفعان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، به استحضار می‌رساند قطع ارتباطات به مدت تقریبی ۵۵ دقیقه‌ای مرکز داده ایرانیان، ناشی از خطای انسانی پرسنل نگهداری این شرکت بوده است.»

در این اطلاعیه های‌وب از کلیه مشترکانی که از این اتفاق ناخواسته متاثر شده‌اند، پوزش خواسته و تاکید کرده که قطعاً مطابق قراردادهای سطح کیفیت خدمات (SLA) فی‌مابین، اقدام خواهد شد.

همچنین در اطلاعیه آمده است: «این شرکت با هدف جلوگیری از تکرار این اتفاقات نسبت به بازبینی و بازنگری دستورالعمل‌های پشتیبانی و نگهداری شبکه خود در اسرع وقت اقدام می‌کند.»

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها