|

مدیرعامل دیجی‌کالا رییس کمیسیون ریتیل انجمن تجارت الکترونیک شد

مدیرعامل دیجی‌کالا رییس کمیسیون ریتیل انجمن تجارت الکترونیک شد

 

در راستای فعالیت‌های صنفی و با هدف رفع چالش‌های فعالان حوزه تجارت الکترونیکی در حوزه خرده‌فروشی، کمیسیون ریتیل تک آغاز به کار کرد. در جلسه اول این کمیسیون انتخابات برگزار شد و با رای اعضا، مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌کالا، به عنوان رئیس و مسعود شاهمرادی، مدیرعامل خانومی، به عنوان نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شدند.

 

ماموریت کمیسیون ریتیل‌تک افزایش شفافیت و بهبود فضای خرده فروشی در کشور خواهد بود و در این کمیسیون تلاش می‌شود تا با نگاه تخصصی به قاچاق و زنجیره تامین کالاها علاوه بر راهکارسازی برای پیش‌برد شفافیت در اقتصاد کشور، نظارت بر شیوه اجرای قوانین و بررسی رویه‌های اجرایی گام‌های موثری در جهت بهبود فضای کسب و کارهای این حوزه برداشته شود.

 

در جلسه اول این کمیسیون انتخابات برگزار شد و با رای اعضای این کمیسیون، مسعود طباطبایی و مسعود شاهمرادی، به عنوان رئیس و نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شدند.

 

اعضای کمیسیون ریتیل‌تک انجمن تجارت الکترونیک شرکت‌های دیجی‌کالا، تکنولایف، ترب، بانی مد، خانومی، ایمالز، باسلام و اسنپ شاپ هستند که در این کمیسیون فعالیت می‌کنند.

 

صنعت ریتیل‌تک، به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های تجارت الکترونیک، با رشد سریع کسب‌وکارهای آنلاین و افزایش استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه خرده‌فروشی، نقش ویژه‌ای در توسعه اقتصاد کشور و همچنین اشتغال دارد. انجمن تجارت الکترونیک تهران با رویکرد تخصصی تلاش خواهد کرد تا با مشارکت در تدوین قوانین و نظارت بر مجریان نقشی فعال داشته باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها