|

«محمد فرجود»، مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری جدید گروه «صبا ایده» شد

گروه «صبا ایده» از تاسیس هلدینگ سرمایه‌گذاری «نوترا» خبر داد. مدیرعاملی این شرکت مدیریت سرمایه به «محمد فرجود» سپرده شده است.

«محمد فرجود»، مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری جدید گروه «صبا ایده» شد

گروه «صبا ایده» از تاسیس هلدینگ سرمایه‌گذاری «نوترا» خبر داد.  مدیرعاملی این شرکت مدیریت سرمایه به «محمد فرجود» سپرده شده است.

«نوترا»، هلدینگ سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکار گروه صبا ایده است که با تمرکز بر اقتصاد دیجیتال و فناوری‌های نوین فعالیت می‌کند.

سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها، مشارکت با بازیگران اکوسیستم نوآوری، توسعه فناوری‌های نوین و نیز فعالیت در بازارهای بین‌المللی با محوریت کسب و‌کارهای فناوری محور، محورهای اصلی فعالیت این هلدینگ هستند.حوزه‌های اصلی فعالیت نوترا، شامل حوزه رسانه و سرگرمی، فین‌تک، هوش مصنوعی، سلامت و سبک زندگی، آموزش و بازاریابی و تبلیغات خواهد بود.

مدیرعامل هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا)، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، مدیرکل کسب و کار سازمانی ایرانسل، مدیر کل بازاریابی رایتل و رئیس کمیسیون بانکداری دیجیتال سازمان نصر تهران از جمله سوابق کاری «محمد فرجود» است. گروه صبا ایده شامل مجموعه‌‌های فیلیمو، آپارات، فیلیمو مدرسه، صباویژن و سینماتیکت است.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها