|

وام ۲۰۰ میلیون تومانی دیجی‌کالا برای خریداران موتورسیکلت

امکان خرید موتورسیکلت با وام ۲۰۰ میلیون تومانی از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا میسر شد. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا وام خرید موتورسیکلت را با نرخ سود مصوب بانکی در اختیار مشتریانش می‌گذارد.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی دیجی‌کالا برای خریداران موتورسیکلت

 

فروش موتورسیکلت در دیجی‌کالا با استقبال خوبی از مشتریان روبه‌رو شده و دیجی‌کالا با اعطای وام ۲۰۰ میلیون تومانی به مشتریان خود، تلاش کرده تا قدرت خرید مردم را برای تهیه کردن این وسیله حمل و نقل بالا ببرد. ارسال موتورسیکلت‌ها برای مشتریان رایگان بوده و افراد می‌توانند پس از مقایسه انواع موتورهای سیکلت در دیجی‌کالا، اقدام به خرید بهترین گزینه برای خود کنند.

نحوه بازپس‌دهی وام‌ها به دو صورت یک‌ساله (۱۲ ماهه) یا ۱۸ ماهه است. در حالی که بازپرداخت وام‌های مشابه سایر فروشگاه‌های آنلاین و حضوری با نرخ سود حدود ۴۵ درصد محاسبه می‌شود، نرخ سود وام دیجی‌کالا دقیقا مطابق با مصوبات بانکی کشور است.

دیجی‌کالا به‌ازای هر سه ماه یک فقره چک از مشتریان دریافت می‌کند و در واقع مشتریان برای وام یک ساله چهار فقره چک و برای وام ۱۸ ماهه، شش فقره چک ارائه می‌کنند. مبالغ وام‌ مشتریان از محل چک‌ها پاس شده و نیازی نیست کاربر دغدغه‌ای برای عملیات بازپس‌دهی وام داشته باشد.

آنطور که دیجی‌کالا اعلام کرده صدور سند برای وسیله موتورسیکلت بین یک تا دو ماه (۳۰ روز تا ۶۰ روز) طول می‌کشد و باید گفت سند موتورسیکلت از همان ابتدا به نام خود مشتری خواهد بود و به‌اصطلاح، سند به رهن برده نمی‌شود.

دیجی‌کالا موتورسیکلت‌های متنوعی را در فروشگاه اینترنتی خود عرضه می‌کند و با محتوای دقیق و کاملی که برای بررسی هر یک از این محصولات در صفحه فروش آن‌ها گنجانده، کار علاقه‌مندان به خرید این وسیله نقلیه را راحت کرده است. لازم به ذکر است در دیجی‌کالا سایر لوازم جانبی مربوط به موتورسیکلت‌ها نیز فروخته می‌شود و کاربران می‌توانند لوازم جانبی مورد نیاز خود را هم از این فروشگاه اینترنتی تهیه کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها