|

آیا فیلترینگ برداشته می‌شود یا نه؟ رئیس جمهور: بله، در حال کار روی آن هستیم/ ویدئو

«مسعود پزشکیان»، رئیس جمهور در حاشیه تقدیم لایحه بودجه به مجلس درباره عمل به وعده‌هایش گفت: «ما تا آخر روی حرف‌هایمان هستیم و تلاش می‌کنیم که آنها را در عمل پیاده کنیم.»

آیا فیلترینگ برداشته می‌شود یا نه؟ رئیس جمهور: بله، در حال کار روی آن هستیم/ ویدئو

تقریبا سه ماه از روی کار آمدن دولت چهاردهم می‌گذرد و حالا مردمی که او را انتخاب کرده‌اند منتظرند وعده‌های انتخاباتی او عملی شود. یکی از وعده‌هایی که او در کارزار انتخاباتی و در مناظره‌هایش روی آن تاکید داشت سروسامان دادن به اینترنت و رفع فیلترینگ بود، چرا که فیلترینگ باعث اعصبانیت مردم و از بین رفتن بسیاری از کسب‌وکارها شده است. حالا او در جدید‌ترین اظهار نظر در پیگیری خبرنگاران در مورد اینکه بالاخره فیلترینگ برداشته خواهد شد یا خیر گفته است که در حال کار روی آن هستند.

به گزارش «فن‌زی»، «مسعود پزشکیان»، رئیس جمهور در حاشیه تقدیم لایحه بودجه به مجلس درباره عمل به وعده‌هایش گفت: «ما تا آخر روی حرف‌هایمان هستیم و تلاش می‌کنیم که آنها را در عمل پیاده کنیم.»

او در گفتگو با خبرنگار خانه ملت درباره رفع رفع فیلتر اعلام کرد: «در رابطه با فیلترینگ، وزیر ارتباطات اطلاعات را جمع آوری کرده، در جلسه با سران [جلسه رئیس جمهور با رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه] گزارش دادند. قرار شد مجلس و قوه قضاییه هم با وزارت ارتباطات همکاری و جمع بندی کنند. سپس مراحلی که بتوانیم انجام دهیم را انجام خواهیم داد.»

پزشکیان در پاسخ به این سوال که چقدر دست دولت برای این اتفاق باز است گفت: «بحث کاملا کارشناسی است. اصولا این روندی که اتفاق افتاده به نفع مملکت نیست. باید برگردد. حال برای نحوه بازگشت آن باید تفاهم کنیم تا به یک زبان و نگاه مشترک برسیم و اختلاف و سوءتفاهم‌ها شکل نگیرند.»

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها