|

رویداد رونمایی از «تکراسا اینسایت» و انتشار گزارش «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳»

رویداد «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳» با هدف رونمایی از زیرمجموعه جدید تکراسا، «تکراسا اینسایت» و انتشار «گزارش تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳» روز دوشنبه ۱۴ آبان از ساعت ۱۳ الی ۱۹:۳۰ در تماشاخانه مجتمع تجاری ایران‌مال برگزار خواهد شد. این رویداد با حمایت مجموعه‌های اسمارتک و کاوه‌نگار و همراهی بیش از ۲۰ همکار داده‌ای گزارش برگزار می‌شود.

رویداد رونمایی از «تکراسا اینسایت» و انتشار گزارش «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳»

 

تکراسا اینسایت؛ دسترسی همگانی به داده و اینسایت

با توجه به عدم‌شفافیت و عدم‌دسترسی به داده و بینش در صنایع اقتصاد دیجیتال درکنار نیاز روزافزون ذی‌نفعان صنعت به تصمیم‌گیری داده‌محور، تکراسا اینسایت با مأموریت «دسترسی همگانی به داده و اینسایت در اقتصاد دیجیتال» شکل گرفت. 

تکراسا اینسایت با تکیه بر سابقه و اعتبار برند تکراسا، به‌عنوان یک هویت مستقل و با تمرکز بر تحقیقات بازار شکل گرفته است تا با توانمندسازی ذی‌نفعان صنعت در تصمیم‌گیری مبتنی بر داده به رشد و توسعه کسب‌وکارها و اقتصاد دیجیتال کمک کند. 

محصول و خدمت اصلی تکراسا اینسایت ارائه رایگان گزارش‌های تحلیل صنعت به زبان‌های فارسی و انگلیسی است. تهیه و تدوین این گزارش‌ها از طریق مشارکت ذی‌نفعان صنعت شامل بازیگران، سرمایه‌گذاران، قانون‌گذاران، سیاست‌گذاران، کارشناسان و متخصصان انجام می‌شود. 

گزارش تکنولوژی‌های بازاریابی (MarTech) ایران ۱۴۰۳

در همین راستا، تکراسا اینسایت نخستین گزارش خود با عنوان «تکنولوژی‌های بازاریابی (MarTech) ایران ۱۴۰۳» را منتشر می‌کند. این گزارش با محوریت «وسیع‌تر نگاه کن: هم‌افزایی و هم‌رقابتی» به بررسی جامع وضعیت صنعت تکنولوژی‌های بازاریابی در ایران می‌پردازد.

با توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌های بین‌المللی، ارائه‌کنندگان تکنولوژی‌های بازاریابی در ایران به بازار داخل ایران محدود شده و ورود به بازارهای خارجی نیز برای آن‌ها چالش‌برانگیز است. این گزارش به دنبال آن است که دیدگاه بازیگران صنعت را گسترش دهد تا با همکاری و هم‌رقابتی، به شناسایی فرصت‌های جدید و رشد بازار کمک کند.

گزارش «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳» با مشارکت ذی‌نفعان مختلف صنعت و انجام بیش از ۱۰۰ مصاحبه نیمه‌ساختاریافته تهیه شده است. در این گزارش سعی شد تا از طریق مشارکت بازیگران، سرمایه‌گذاران، متخصصان و کسب‌وکارهای مشتری ابزارهای بازاریابی در فرایند تهیه و تدوین گزارش، داده و بینش‌های معتبر و بدون سوگیری ارائه شود.

2222222

رویداد تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳

«رویداد تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳» با حضور ۱۰۰ نفر از مصاحبه‌شوندگان گزارش شامل مدیران عامل، سرمایه‌گذاران و متخصصان در کنار بیش از ۱۵۰ مدیر ارشد بازاریابی از صنایع مختلف برگزار خواهد شد. در این رویداد سخنرانی‌ها و پنل‌های تخصصی با حضور مدیران ارشد بازیگران صنعت و مدیران ارشد بازاریابی برگزار خواهد شد.

محورهای اصلی سخنرانی‌ها و پنل‌‌های رویداد حول ترندها و روندهای هوش مصنوعی در ابزارهای بازاریابی، اتوماسیون بازاریابی، پلتفرم داده مشتری (CDP)، پیام‌رسانی چندکاناله (Omnichannel)، چت‌بات‌ها، بازاریابی آنلاین به آفلاین (O2O) و نیازهای مدیران بازاریابی خواهد بود.

333333333

با توجه به محدودیت فضای برگزاری رویداد و دعوت مهمانان به‌صورت ویژه، تعداد محدودی بلیت از طریق ایوند برای علاقه‌مندان به شبکه‌سازی در دسترس است. پس از برگزاری رویداد، ویدئوی سخنرانی‌ها و پنل‌ها به‌صورت رایگان و همگانی از رسانه‌های تکراسا منتشر خواهد شد.

لینک خرید بلیت رویداد «تکنولوژی‌های بازاریابی ایران ۱۴۰۳» از ایوند

درباره تکراسا

مجموعه تکراسا با هدف توانمندسازی رهبران و کارآفرینان ارزش‌محور فعالیت می‌کند. این مجموعه با ارائه محتوا و گزارش‌های مبتنی بر داده، سعی در افزایش دانش و آگاهی در اکوسیستم استارتاپی و اقتصاد دیجیتال دارد. برای دستیابی به این اهداف، تکراسا از طریق سه زیرمجموعه اصلی خود فعالیت می‌کند:

  • تکراسا مدیا: الهام‌بخشی و تسهیل رشد شخصی و حرفه‌ای رهبران و کارآفرینان با افزایش دانش، عقلانیت و خردمندی از طریق رسانه و محتوای مبتنی بر داده
  • تکراسا اینسایت: توانمندسازی و هدایت رهبران و کارآفرینان برای رشد کسب‌وکار با اینسایت‌های مبتنی بر داده از طریق تحقیقات بازار در اقتصاد دیجیتال
  • تکراسا ایونت: شکل‌دهی و اتحاد جوامع با تسهیل ارتباط، شبکه‌سازی و همکاری برای رهبران فکری صنعت و کارآفرینان از طریق سازماندهی رویدادها

 

شبکه‌های اجتماعی تکراسا اینسایت:

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها